ویژه برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان اعلام شد

ویژه برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سراسر استان گلستان، با شعار «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» برپا خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون گلستان از برگزاری بیش ‌از۱۷۰ ویژه‌برنامه در ایام‌الله دهه‌فجر خبر داد.

رئیس کارگروه کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت چهل ‌ویکمین سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی گلستان با اعلام این خبر افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در راستای انجام فعالیت‌های ویژه کودکان و نوجوانان، برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای روزهای دهه مبارک فجر پیش‌بینی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر در کانون پرورش فکری گفت: امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود که با همکاری دستگاه‌های مختلف حداکثر مخاطبان ما در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف استان بتوانند از این فعالیت های ویژه که با محتوای مناسب برنامه‌ریزی شده‌اند استفاده کنند.

محبوبه رجب نسب اجرای سرود و نقالی توسط اعضای کانون در روز ۱۲ بهمن در محل فرودگاه گرگان، جشنواره هنرهای نمایشی، نشست اعضا با استاندار گلستان، افتتاح مرکز علوم و نجوم، جشنواره قصه گویی و خاطرات انقلاب، مهرواره شعر آفرینش، امداد فرهنگی در مناطق کمتر توسعه یافته و مناطق عشایری استان، برنامه پیمان تا ابدیت ویژه شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، فضا سازی جهت معرفی شخصیت های موثر در پیروزی انقلاب اسلامی، متناسب سازی فضای کانون های پرورش فکری با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، یادواره شهدای دانش آموزی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، عصر شعر و اجرای نمایش خیابانی با همکاری حوزه هنری، برگزاری نمایشگاه نقاشی، شعر و داستان با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده ویژه این ایام عنوان کرد.

ویژه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سراسر استان گلستان از روز ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ برپا خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =