هجدهمین جشنواره هنر های  نمایشی کانون هم‌زمان با دهه فجر، برگزار می‌شود

مدیرکل ‌کانون پرورش فکری استان، از آغاز هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی کانون هم‌زمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد

  به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سیدحسین پیغمبری با بیان این‌که نمایش یکی از فعالیت‌های جذاب و هنری در کانون است اظهار داشت: این هنر به دو شکل در کانون پرورش اجرا می‌شود که یکی توسط مربیان با اعضا است و شکل دیگر نمایش‌هایی به صورت تولیدی با ملاک‌ها و معیارهای کانون و گاهی از روی کتاب‌های کانون توسط هنرمندان شکل می‌گیرند.

 وی با بیان این‌که شکل دوم نمایش‌های تولیدی برای مخاطبان خارج از کانون به روی صحنه می‌روند ادامه داد: ۱۶ اثر در جشنواره اجرا خواهد شد امیدوارم جشنواره‌ای پرشور را شاهد باشیم.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان این‌که ۱۲ و ۱۳ بهمن گروه‌های نمایشی در یزد اجرا خواهند داشت و به رقابت می‌پردازند افزود: از تابستان آموزش‌هایی را در این زمینه برای مربیان و اعضای کانون برگزار کردیم و به این شکل دعوت و ترغیب برای فعالیت در این حوزه صورت گرفت.

 وی تاکید کرد: این جشنواره بعد از سه سال با روی‌کرد جدید در راستای بازگشت و احیای این فعالیت تاثیرگذار هنری به داخل مراکز کانون است تا در سال‌های بعد نیز تداوم داشته باشد.

  پیغمبری تصریح کرد: استمرار و اجراهای مداوم می‌تواند ضمن افزایش تجربه‌های کانون در این زمینه، کارهای مطلب‌تری را برای جشنواره‌های بعدی ارائه کند.

 گفتنی است در نهایت سه گروه نمایش به عنوان گروه‌های منتخب به دبیرخانه جشنواره مستقر در تهران، از سوی داوران معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =