کتاب بیانیه گام دوم انقلاب به زبان ساده چاپ شد

همزمان با آغازدهه فجرو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بندهایی از" بیانیه گام دوم انقلاب" برای کودکان ساده نویسی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، همزمان با بزرگداشت ایام چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دانش‌آموزان دوره اول و دوم ابتدایی با توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در «بیانیه گام دوم انقلاب» آشنا می‌شوند.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان در این خصوص بیان داشت:رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ این راه روشن، به تبیین دستاوردهای شگرف چهاردهه‌ گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند

 زره‌ساز گفت: بیانیه گام دوم انقلاب را می‌توان یک برنامه جامع و کامل دانست که با در نظر گرفتن نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها مسیر پیش ونقشه راه امت اسلامی را نشان می‌دهد.

در همین راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با همکاری شهرداری مشهد، موسسه فرهنگی به‌نشر و اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به چاپ ۲۰۰۰ نسخه از کتاب(بندهایی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب) نمود.

وی ادامه داد: این کتابها در اختیار معلمین پرورشی قرار گرفت تا با استفاده از آن، هر روز از ایام دهه فجر دانش‌آموزان را با یکی از مباحث مطرح شده در بیانیه از جمله :علم و پژوهش، معنویت و اخلاقیت، عدالت‌پروری و مبارزه با فساد و ...آشنا نمایند.

همزمان با این مجموعه، فراخوان جشنواره به رنگ انقلاب نیزبرای دانش‌آموزان ارسال شد تا با تکیه بر کتاب در سه محور فرهنگی، «نشریه دیواری و کاردستی»

هنری «نقاشی» و ادبی «نوشتن خلاق» خلاق اثر کنند و همزبان با راهپیمایی ۲۲ بهمن آثار خورد را به مراکز کانون و واحد سیار مستقر در راهپمایی تحویل دهند وجایزه دریافت کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =