آغازی خوب برای ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،با اجرای برنامه‌های متنوع،آغاز دهه مبارک فجر را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر در سال 1398، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین،برنامه‌های متنوع اجرا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج، یک کارگاه کاردستی «لاله‌های پیروزی» برگزار کرد،بازی و سرگرمی و معرفی وقایع و ایام، فعالیت‌های دیگر این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون خاکعلی نیز در استقبال از دهه مبارک فجر، پذیرای 98 دانش آموز مدرسه امام موسی کاظم (ع) و شهید اصغریان بود.برگزاری کارگاه نجوم (آشنایی با منظومه ی شمسی و ستاره ها) با حضور آسمان‌نمای سیار کانون استان، کارگاه کاغذ و تا، معرفی کتاب و معرفی وقایع و ایام از فعالیت‌های این برنامه بود.

در نخستین روز از دهه مبارک فجر، کتابخانه سیار روستایی آبیک با حضور در روستای گلزور واقع در بخش بشاریات شهرستان آبیک ویژه برنامه ای با عنوان «بهار چهل ویکم » را اجرا کرد.

در این مراسم باحضور 45 نفر از دانش آموزان مدرسه 13آبان روستای گلزور و معلمان آنان، فعالیت‌هایی متنوع مانند اجرای همگانی سرودهای انقلاب توسط دانش آموزان، برگزاری مسابقات پرنشاط، قرائت مقاله با موضوع انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت شهید سلیمانی و خوانش پیمان نامه انقلاب انجام شد.

مربی کتابخانه سیار شهری قزوین هم در دبستان آزادگان منطقه باغ نشاط، جشن دهه فجر را با فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام، نمایش عروسکی و اجرای سرود برگزار کرد.

ویژه برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری شماره 1 کانون آبیک به مناسبت دهه فجر با حضور جمعی از دانش آموزان مدرسه «علامه اقبال» آغاز شد.

در تاریخ 13 بهمن ماه 98، این مرکز میزبان 35 نفر از دانش آموزان مدرسه پسرانه «علامه اقبال» بود.

بازدید از مرکز، برگزاری کارگاه نقاشی همگانی «مثل غنچه بود آن روز»، معرفی ایام دهه فجر در قالب طرح دیواری و شعرخوانی، شعارنویسی و دیوار نویسی با موضوع انقلاب، کارگاه تکه چسبانی، نمایش فیلم و اجرای چند بازی و مسابقه، از فعالیت‌‎های این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =