کد خبر: 295361
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
بازدید 733
معرفی برگزیدگان هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون زنجان

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان؛ علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در آیین اختتامیه ابراز داشت: برگزیدگان هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان عصر امروز در سالن سینما کودک این اداره کل معرفی شدند.

مدیر کل کانون گفت: بر اساس رأی داوران این جشنواره متشکل از «علیرضا همتیان»، «عزیزه ریحانی منفرد» و «هادی رفیعی» گروه‌های نمایش‌های «هندونه ناقلا» به کارگردانی رسول صالحی، «کشاورز و خروس جادویی» به کارگردانی مصطفی جعفری و «تفن» به کارگردانی میلاد عیوضی به‌عنوان گروه‌های اول تا سوم معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.

همچنین هیئت‌داوران این جشنواره رسول صالحی کارگردان نمایش «هندونه ناقلا»؛ «کشاورز و خروس جادویی» به کارگردانی مصطفی جعفری و «تفن» به کارگردانی میلاد عیوضی را به‌عنوان برگزیده بخش کارگردانی معرفی کردند.

نوری یادآور شد: در بخش عروسک‌گردانی نیز پریناز علیخانی و راضیه امیری عروسک‌گردان‌های نمایش هندونه ناقلا، و النا یوسفلی عروسک‌گردان نمایش شازده مراد و شکیبا رستمی عروسک گردان نمایش ماه من ماه ما را به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

در بخش موسیقی نیز هیئت‌داوران این جشنواره بهاره خدابنده  آهنگساز نمایش هندونه ناقلا و نیکا واعظی نمایش کشاورز و خروس جادویی را به‌عنوان برگزیده اعلام کردند، الهام طاهری طراح بروشور نمایش شازده مراد برگزیدگان بخش برشور شد.

این مقام مسوول  یادآور شد: در بخش بازیگری مونا نظری بازیگر نمایش کشاورز و خروس جادویی، احسان مقدم بازیگر نمایش تفن و سمانه افتخارپور و آیناز نجفی بازیگران نمایش کشاورز و خروس جادویی نیز رتبه‌های برتر را کسب کردند و نیز در بخش طراحی و ساخت عروسک، سارا اصغری سازنده عروسک‌های شازده مراد و رسول صالحی سازنده نمایش هندونه ناقلا را به‌عنوان برگزیده معرفی کرد.

علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در پایان ابراز داشت: هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان دهم بهمن ۱۳۹۸ با حضو تنی چند از مسئولین استانی، هنرمندان و علاقه‌مندان با معرفی برگزیدگان در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان به کار خود پایان داد.

گفتنی است: سه گروه منتخب این جشنواره پس از داوری نهایی به مرحله کشوری که فروردین 1399 با میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد راه خواهند یافت. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =