جشنواره هنرهای نمایشی درکانون لرستان برگزارشد

همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر، مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در خرم آباد آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، صبح امروز 12 بهمن همزمان با اولین روز از دهه مبارک فجر،  مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در سالن اجتماعات و خانه تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری لرستان در خرم آباد  برگزار خواهدشد.
براساس این گزارش: ازمیان 15 اثرنمایشی در بخش های تئاتر صحنه ای و تئاتر عروسکی که درمراکزفرهنگی هنری سراسراستان آماده و به اجرا درآمدند، با انتخاب هیئت بازبینی، در مجموع 6 نمایش به مرحله استانی جشنواره راه یافتندکه امروز در حضور تماشاچیان خرم آبادی به روی صحنه رفتند.
این درحالی است که، که در پایان جشنواره 3 گروه به عنوان برگزیده از سوی هیئت داوران انتخاب خواهد شد و داوری این جشنواره را دکتر نصرت اله مسعودی، دکتر سید سیامک موسوی و فائزه خوانساری از پیشکسوتان عرصه ادبیات ونمایش برعهده دارند.
گفتنی است: اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره عصر امروز در سالن اجتماعات و خانه تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری لرستان در خرم آباد  برگزار خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =