۲۰ اجرای نمایش عروسکی در دهه فجر روی صحنه می رود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی از اجرای بیش از بیست نمایش عروسکی زنده تا پایان دهه فجر در مراکز کانون ارومیه و مهاباد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی با اعلام این خبر گفت: آثاری که برای اجرای زنده در طول ایام‌الله دهه مبارک فجر ۱۳۹۸ روی صحنه می روند نمایش‌های برگزیده جشنواره استانی و راه یافته به مرحله کشوری هستند.

زاهدی افزود: نمایش «پنجره» به کارگردانی شادی پاکزاد طی روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ بهمن در مرکز شماره دو مهاباد، نمایش «لالو» به کارگردانی سمیه حسین‌نژاد طی روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه، نمایش «عم قزی» به کارگردانی فرزانه تنخواهی طی روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه و نمایش «کرمی که هیولا شد» به کارگردانی امیرجهانپور طی روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ بهمن در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به روی صحنه می روند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۴ نمایش عروسکی آماده از مراکز کانون سراسر استان آمادگی اجرا به صورت زنده را دارند.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر ۱۳۹۸ با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» همزمان با سراسر کشور از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در مراکز کانون استان آذربایجان‌غربی اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =