کد خبر: 295404
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
بازدید 533
ویژه برنامه «از واژه تا رنگین کمان» مرکز فرهنگی هنری کانون گمیشان

کانون پرورش فکری گمیشان همزمان با آغاز دهه فجر ویژه برنامه‌ای با عنوان «از واژه تا رنگین کمان» برای کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، به مناسبت آغاز چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرکز فرهنگی هنری کانون گمیشان با همکاری اداره بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، دامپزشکی و کانون فرهنگی تربیتی آیت الله خامنه ای خواهران این شهرستان برنامه‌های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی اجرا کرد.

در ابتدای این برنامه که با حضور بیش از ۸۰ نفر از کودکان، نوجوانان بهمراه مادران آنها برگزار شد، شهروز بائی مربی مسئول فرهنگی کانون گمیشان به معرفی وقایع تاریخی انقلاب ۱۳۵۷ در قالب معرفی ایام و وقایع پرداخت و گفت: پیروی از امام خمینی(ره)، وحدت و انسجام و اتکا به ایمان و معنویت یکی از دلایل این پیروزی بود.

در ادامه مربی ادبی مرکز با اشاره به شعارهای دوره انقلاب از کودکان و نوجوانان خواست این شعارها را روی برگه‌ای بنویسند و نظرات خود در مورد این شعارها را بیان کنند.

همچنین مربی هنری با نقاشی واژه‌های انقلابی، کودکان را با وقایع دوره انقلاب و نمادهای مقاومت و پیروزی آشنا کرد و مقرر شد آثار نقاشی کودکان در ایام دهه فجر به‌صورت نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گیرد.

کارگاه آموزشی، تربیتی برای مادران و گفتگو پیرامون ارتباط با فرزندان و روش‌های تربیت صحیح با همکاری اداره بهزیستی، کارگاه آموزشی مراقبت و سلامت در برابر بیماری های مشترک دام و انسان با همکاری اداره دامپزشکی و آشنایی با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ با هدف آگاهی بخشی و ارائه خدمات در حوزه آسیب‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های انجام شده در این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =