کد خبر: 295424
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
بازدید 1227
سه نمایش از فارس به مرحله کشوری جشنواره هنرهای نمایشی راه یافت

سه نمایش راه‌یافته به مرحله کشوری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی هیات داوران معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان فارس، هیات داوران این مرحله متشکل از حمید وامق، اصغر زیبایی‌نژاد و رعنا تیرانداز، نمایش‌های «ماه پیشونی» و «شاید نجات یابیم» هردو به کارگردانی عاطفه شیروانی از انجمن نمایش کانون فارس و «فرزند سیمرغ» اثر اعظم ایزدی  از مرکز شماره یک کانون شیراز را به عنوان برترین‌ها برای راه‌یابی به مرحله کشوری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی معرفی کردند.

هم‌چنین داوران در بخش کارگردانی اعظم ایزدی، عاطفه شیروانی و الهام خسروی را به ترتیب برای کارگردانی نمایش‌های «فرزند سیمرغ»، «ماه پیشونی» و «طلسم شدگان» به عنوان نفرات برتر معرفی و راضیه جعفری، اعظم ایزدی و عاطفه شیروانی جایزه‌ی برترین‌ها در بخش نویسندگی را دریافت کردند.

در همین حال در بخش بازیگر مرد ضمن قدردانی از امیرعلی سعادت بازیگر نمایش «ماجرای برکه سبز» امیرحسین مستقیم بازیگر نمایش «شاید نجات یابیم» به عنوان نفر اول، نیما رنجبر «ماجرای برکه سبز» و علیرضا رئیسیان «شاید نجات یابیم» مشترک دوم و جواد رئیسیان برای بازی در نمایش «شاید نجات یابیم» به عنوان نفر سوم معرفی شد.

در بخش بازیگر زن نیز از ساره کریمه و هانیه رستمی برای بازی در نمایش «یک دقیقه» تقدیر شد و رومینا فتحی، حلما زهتاب‌زاده و فاطمی زارعی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

بر همین اساس در بخش صدا پیشگی نیز ضمن قدردانی از صداپیشه نقش بچه در «ننه بینوا» جایزه اول تا سوم به ترتیب به نقش‌های پیرزن در ماه‌پیشونی، پیرزن  و دیو در طلسم‌شدگان و نقش بابک در «خانه اسرارآمیز» اهدا شد.

هم‌چنین جایزه طراحی لباس به ترتیب به راحله کنعانی برای نمایش «ماجرای برکه سبز»، سمانه زمانیان برای «زیبا مثل ماه» و عاطفه شیروانی برای «یک دقیقه» اهدا شد و فرزانه قشقایی، راضیه جعفری و منصوره تقوی‌فرد و لیلا باقرنژاد نیز جایزه طراحی و ساخت عروسک را دریافت کردند.

در عین حال  سحر نعیمی و فاطمه خرازی در این مرحله جایزه طراحی صحنه گرفتند و شقایق زارع، آریانا صادقی  و فرشید جعفری نیز در بخش موسیقی برگزیده شدند هم‌چنین الهام خسروی ومرضیه براتی به عنوان نفرات برتر بخش بروشور معرفی شدند.

در بخش گریم نیز از یلدا مهری به عنوان برگزیده تقدیر شد.

آئین پایانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس روز ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی هنری کانون استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =