«صبح امید» در مرکز شماره 2 بجنورد

برنامه صبح امید ویژه دانش آموزان فراگیر در مرکز شماره 2 بجنورد به اجرا در آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی دانش آموزان نابینا و ناشنوای بجنوردی با شرکت در این برنامه از فعالیت های مسابقه نقاشی، کتاب خوانی ، قصه گویی و سرود خوانی شرکت کردند.

«اسماعیل عسکری» رییس کمیته کودک و نوجوان استان در این برنامه ابراز خرسندی از اینکه فعالیت های کانون برای همه دانش اموزان قابلیت اجرایی دارد،عنوان کرد: با احداث مراکز فراگیر دیگر هیچ کودک و نوجوانی حتی در شرایط خاص از نعمت استفاده از فعالیت ها پرورش محور کانون محروم نخواهد بود و همه کودکان و نوجوانان می توانند از این امکانات بهره مند شوند.

وی در ادامه به ارزش حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و انتقال آن به کودکان و نوجوانان امروز اشاره کرد و گفت: انتقال این ارزش به نسل امروز باید با استفاده از روش های نوین و خلاقانه باشد زیرا کودکان امروز دیگر هیچ درکی از آن ایام ندارند و این مهم می طلبد که زیرکانه برای آگاه ساز آنها وارد عمل شد.

وی باتأکید بر اینکه امروز کودکان و نوجوانان باید به گذشته کشور افتخار کنند گفت: رشادت ها و وحدتی که مردم ایران برای پیروزی انقلاب داشتند افتخار آمیز است و کودکان و نوجوانان امروز باید با اطلاعات درست به تاریخ انقلاب ببالند.

گفتنی است ویژه برنامه های انقلاب شکوهمند اسلامی در مرکز شماره 2 بجنورد با هدف افتخار به گذشته و امید به آینده تا هفته آینده ادامه خواهد داشت و میزبان کودکان و نوجوانان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =