کد خبر: 295503
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳
دانش آموزان قشمی با برنامه های کانون پرورش فکری آشنا شدند

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، دانش آموزان قشمی با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جزیره، با فعالیت ها و برنامه های کانون آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قشم در ایام دهه فجر، علاوه بر اعلام برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در کمیته کار گروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر، به کلیه مدارس شهری و روستایی نیز برای آشنایی دانش آموزان با فعالیت‌های این کانون و فراهم نمودن زمینه برای استفاده آنان از ظرفیت‌های کانون،   اطلاع رسانی کرده است.

« فرحناز شهنوازی »، مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش قشم در حاشیه بازدید دانش آموزان از کانون، گفت: دهه فجر  فرصتی طلایی است که مربیان کانون می توانند از آن برای معرفی وقایع و اتفاقات مهم به  پیروزی رسیدن نهال انقلاب اسلامی به دانش آموزان و اعضا استفاده کنند.

دانش آموزان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کانون، با تماشای فیلم و انیمیشن هایی با موضوعات انقلابی و فعالیت‌های کتابخوانی و قصه گویی، کتاب‌های مرتبط با موضوع وطنم ایران، شاه مقوایی، گربه ایران ما، کتاب شعر ساز شاخه‌ها و کتاب یک تکه بال صورتی آشنا شدند.

برگزاری کارگاه آموزش اهمیت و ضرورت قصه و قصه‌گویی در زندگی بشر و کودکان در روستای گوران توسط مسول مرکز قشم یکی دیگر از برنامه‌های زیبا و خدا پسندانه ی مربیان کانون در این ایام است.

مدارس معلم مکتب زهرا. ، سما، مطهری، مهد کودک های سبحان و ماه مهربان  از جمله مدارسی هستند که جهت آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با دهه فجر از کانون بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =