کد خبر: 295545
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
بازدید 662
رونق مراکز کانون استان قزوین در دهه مبارک فجر

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع  به رونق روزهای دهه مبارک فجر می‌افزایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، از آغاز دهه مبارک فجر تاکنون، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع، در کنار مخاطبین خود هستند.

در تاریخ 14 بهمن 98، مرکز فرهنگی هنری شماره 1 کانون آبیک میزبان 70 نفر از دانش آموزان مدرسه «هاجر» بود.هم‌خوانی سرود «ای ایران»، اجرای مسابقه شعرخوانی انقلابی، کارگاه ادبی «ایران، خانه‌ی من است»، معرفی شخصیت امام خمینی (ره) و بیان قصه هایی از رفتار مهربان ایشان با بچه ها از فعالیت‌های این برنامه بود.

این مرکز در تاریخ 15 بهمن نیز، با حضور 30 دانش‌آموز از مدرسه «امید فردا» کارگاه ادبی «من ایران را دوست دارم»، کارگاه شعرخوانی انقلابی، کارگاه کاغذ و تا «ساخت گل لاله»، فعالیت معرفی  وقایع  ایام، نمایش فیلم و مسابقه را اجرا کرد.

هم‌چنین، به این مناسبت در مرکز فرهنگی و هنری کانون شریفیه، مسابقه دارت و فوتبال دستی برگزارشد.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج، با حضور در دبیرستان دخترانه فاطمیه این شهرستان با همکاری سازمان هلال احمر،ویژه برنامه تریبون آزاد را با موضوع انقلاب، اقتدار، مقاومت برگزار و به نفرات برگزیده جایزه اهدا کردند.

فراخوان مسابقات دهه ی فجر مانند« همچون پدری مهربان »، «باغبان انقلاب».و «شعر مقاومت - یک خاطره یک تصویر » هم در این برنامه در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

مرکز فرهنگی و هنری کانون اقبالیه، یک کارگاه سفال با نمادهای دهه فجر برگزار کرد.

معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت‌های بزرگ انقلاب، کارگاه کاردستی گل لاله و سرودخوانی از فعالیت‌های دیگر این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 کانون آبیک هم یک ویژه برنامه مناسبتی برگزار کرد.

همخوانی سرود انقلابی توسط دانش آموزان، کارگاه کارت تبریک دهه فجر، کارگاه ادبی «پیام من به پرچم میهنم»، معرفی فعالیت‌های کانون ،امانت کتاب  معرفی وقایع و ایام از فعالیت‌های این برنامه بود.

این مرکز، هم‌چنین یک نشست آموزش خانواده برای اولیای اعضا با حضور کارشناس آسیب‌های اجتماعی برگزار کرد.

معرفی فعالیت‌های کانون، بخش دیگر این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون سگزآباد هم برای بیش از 80 دانش‌آموز و عضو مرکز، فعالیت‌های سرودخوانی، معرفی وقایع و ایام، شعرخوانی و قصه‌گویی انقلابی را انجام داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =