افتتاح کتابخانه مدرسه روستای علی آباد اشنویه

به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی و به مناسبت دهه فجر، کتابخانه مدرسه روستای علی آباد شهرستان اشنویه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، این کتابخانه با اهداء یک‌هزار جلد کتاب به همراه میز، صندلی و قفسه کتاب با حضور فرماندار اشنویه، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، معاون هماهنگی سپاه و رئیس آموزش و پرورش اشنویه به بهره‌برداری رسید.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در آئین افتتاح این کتابخانه گفت: انس و الفتی که کودکان و نوجوانان با کتاب و فرهنگ مطالعه برقرار می کنند زیربنای ترقی و اعتلای ذهنی و روحی آنان را تکامل می بخشد و در تعمیق پیوند آنان با علم، پژوهش و دانایی نقش برجسته‌ای را ایفا می کند.

وی از تجهیز و راه‌اندازی دو کتابخانه در اشنویه و سلماس در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در طی سال‌های اخیر بیش از  ۱۵ کتابخانه کودک و نوجوان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مدارس مناطق کم برخوردار با اهدای بیش از ۲۰ هزار جلد کتاب راه‌اندازی و تجهیز شده است.

زاهدی افزود: برنامه‌های دهه فجر ۱۳۹۸ با شعار محوری «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» همزمان با سراسر کشور از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در مراکز کانون استان آذربایجان‌غربی اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =