یک ویژه برنامه ادبی با حضور مسوولان

به مناسبت دهه مبارک فجر، مسوولان شهرستان بویین‌‎زهرا در کنار نوجوانان، در یک ویژه برنامه ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 16 بهمن 1398، در مرکز فرهنگی و هنری کانون بویین زهرا، ویژه برنامه «نقد ادبی»با حضور مسوولان این شهرستان برگزار شد.

این برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور «حجت الاسلام اسدالله رضوانی» امام جمعه بویین‌زهرا، « امیر نادری» بخشدار، «محمد آقاعلیخانی» رییس آموزش و پرورش و« ابوالفضل جهانگیربخت »رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و نیز «اعظم یوسفی» معاون فرهنگی-اجرایی  و شماری از کارشناسان کانون برگزار شد.

تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود ملی، خوش آمدگویی مربی مسوول مرکز، سخنرانی دو تن از مسوولان، شعرخوانی اعضا، اجرای سرود ، نقد کتاب توسط اعضا، پاسخ‌گویی نویسنده کتاب و اهدای کتاب به اعضا از بخش‌های این ویژه برنامه بود.

گفتنی است کتاب «الو، الو، خدایا» اثر مهدی مردانی کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون است.

از آثار مردانی در حوزه کودک و نوجوان می‌توان به «پروازهای پرپر»، «دلتنگی‌های یک آپارتمان»، «کفشدوزک» و «پشت سر پاییز» اشاره کرد. این نویسنده همچنین آثاری را در حوزه بزرگسال دارد که از جمله آنها می‌توان به «مرگ قلابی ماهی‌ها»، «پایین پای ابیات» و «پشت پرده ملکوت» اشاره کرد.

«الو الو خدایا» مجموعه 13 شعر کودکان ویژه گروه سنی الف و ب است که مهدی مردانی آنها سروده و «معصومه پورمند» تصویرگری آن را برعهده داشته است.این کتاب توسط انتشارات سایه گستر درسال 96 به چاپ رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =