سردار دل ها به اعضا معرفی شد/ اقدامات اجرایی و زیربنایی مراکز استان در دهه فجر

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری 4 شهر فیروزکوه، پردیس، دماوند و اسلامشهر به مناسبت ایام دهه فجر برنامه ها و اقدامات انجام شده خود را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، کانون فرهنگی هنری مرکز فیروزکوه با شعار «در بهار آزادی جای شهدا خالی» زمان بندی ویژه برنامه های خود را اینگونه اطلاع رسانی کرد:

12 بهمن شرکت در برنامه گلباران مزار شهدا، 13 بهمن اجرای مسابقه نقاشی و تصویر سازی با همکاری بهزیستی، 14 بهمن برنامه مسابقه نویسندگی با موضوع «سردار دل ها» با همکاری مدارس و برگزاری جشن فجر 41 ،  16 بهمن برگزاری جشنواره بازی (آدم برفی و بادبادک ها) با همکاری شهرداری فیروزکوه و همچنین 22 بهمن برگزاری ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی.

علاوه بر برنامه های یاد شده، مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری فیروزکوه همه روزه میزبان دانش آموزان مدارس شهر در کارگاه های مرتبط فرهنگی هنری ادبی خواهد بود.

پردیس

کانون پرورش فکری مرکز پردیس نیز به مناسبت این ایام شعار «من با دستان کوچکم می توانم » را برگزید و اقداماتی نظیر فضاسازی مناسب در مرکز، تهیه پانل معرفی شخصیت و سردار شهید قاسم سلیمانی با عنوان «سردار دل ها» و معرفی زادگاه ایشان شهرکرمان، طراحی و تهیه «درخت آزادگی» به یاد شهید قاسم سلیمانی و همه شهدای ایران، دعوت از مدارس از ۱۲ تا ۲۱ بهمن، برگزاری کارگاه های نقاشی با استفاده از طلق و گواش با هدف ایجاد دوستی و همدلی بین بچه ها، برگزاری کارگاه کاردستی با استفاده از دست و رنگ با هدف افزایش توجه بچه ها به مفهوم صلح و وطن پرستی، برگزاری کارگاه ادبی با موضوعات من ایرانی ام _ آینده در دستان من چه رنگیست ؟ _ من و هوای پاک میهن _ صلح و دوستی با زمین، کارگاه خوشنویسی با هدف آشنایی بچه ها با حکمت های نهج البلاغه، کارگاه گریم صورت با طرح یا زهرا _ گل لاله و پرچم و همچنین معرفی کتاب، فیلم ها و نمایش آن ها با عنوان «بهادر  _ ژنرال و بادبادک ها _ یکی کم است » را در دستور کار خود قرار داد.

ضمن اینکه در این ایام برگزاری نمایشگاهی از آثار اعضای کانون و دعوت تعدادی از خانواده های شهدا و مسئولان فرهنگی شورای شهر نیز صورت پذیرفته است.

دماوند

کانون پرورش فکری مرکز فرهنگی هنری دماوند نیز با تعاملات و پیگیری های انجام شده با فرمانداری و شهرداری شهرستان دماوند، روند بازسازی و تعمیر مرکز فرهنگی هنری این شهر را توسط شهرداری وشورای شهر دماوند از چندی پیش آغاز کرد و با شروع دهه فجر به پایان رساند.

دراین بازسازی کف سالن کودک و کارگاه هنری و راهروی ورودی کتابخانه تعویض، مشکل فاضلاب مرکز مرتفع، پله های ورودی مرکز به علت فرسودگی تعویض و روشویی و فلاش تانک در سرویس بهداشتی نصب شد.

اسلامشهر

ویژه برنامه دهه فجر با حضور مسئولین شهرستان اسلام شهر رییس کمیسیون اموربانوان فرمانداری،عضو شورای شهر اسلامشهر و تعدادی ازنمایندگان ادارات شهرستان ودانش آموزان پایه چهارم مدرسه ایران تایر، روز ۱۶بهمن برگزارشد.

افتتاحیه نمایشگاه آثارفرهنگی وهنری وادبی اعضا، قصه گویی، شعرخوانی توسط اعضا، اجرای سرود جمهوری اسلامی، اجرای سرود کانون قصه گویی از کتاب خاطرات بچه های انقلاب و در نهایت تقدیر از اعضای فعال و بازدید میهمانان ازنمایشگاه از جمله برنامه های تدارک دیده شده در کانون پرورش فکری مرکز اسلامشهر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =