اجرای جنگ شادی در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس

در ایام مبارک دهه مبارک فجر مرکز فرهنگی مجتمع آفرینش بندرعباس و مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره۲ بندرعباس جنگ شادی را ویژه مدارس برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، در ایام مبارک دهه مبارک فجر مرکز فرهنگی مجتمع آفرینش بندرعباس و مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره۲ بندرعباس جنگ شادی را ویژه مدارس برگزار کردند.

اجرای نمایش عروسکی دیدومک به کارگردانی عفت تفضلی تفضلی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۲ بندرعباس در اولین روز از دهه مبارک فجر در مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس به اجرا درآمد.

دیدومک پرنده ایی است که در آرزوی یافتن وطن اصلی خود است این نمایش کاری از اعضا ارشد و اعضای نوجوان مرکز شماره ۲ است که با همکاری مسئول مجتمع آفرینش در سالن آفرینش در حال اجرا است.

نمایش برگزیده هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی از زمان آغاز اجرای این نمایش که همراه با اجرای قصه گویی توسط قصه گویان منتخب ملی و بین المللی در این برنامه بود تا کنون حدود ۳۰۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس شهر بندرعباس از این نمایش دیدن کرده اند.

همچنین در اجرایی دیگر به کارگردانی عفت تفضلی نمایش «روز عجیب » اکران عمومی شد در این اجرا که با حضور خانواده‌ها و کودکان انجام شد فعالیت هایی همچون اجرای مسابقه، قصه گویی و پخش موسیقی های انقلابی انجام شد.

از دیگر برنامه های جنبی که همزمان با اجرای نمایش انجام شد، جنگ شادی،  اجرای موسیقی و بازی با حضور خاله باران بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =