آئین اختتامیه پنجمین همایش «کبوتر کوچه ما» برگزار شد

آئین اختتامیه پنجمین همایش استانی «کبوتر کوچه ما» صبح روز دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، با حضور مسئولان استانی در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در این مراسم که با محوریت شهدای استان آذربایجان‌غربی برگزار شد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، فرمانده حوزه مقاومت شهید باباساعی و رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، معاون فرهنگی سپاه شهدا و معاون توسعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی حضور داشتند.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این مراسم شناساندن اهداف و آرمان‌های شهدا به کودکان و نوجوانان و تقویت روحیه مجاهدت و ایثارگری در این نسل می باشد.

زاهدی گفت: در پنجمین سال برگزاری همایش «کبوتر کوچه ما» ۱۶۴ شرکت کننده کودک و نوجوان با ارسال ۱۴۳ اثر از مراکز کانون سراسر استان در قالب آثار فرهنگی، ادبی و هنری شرکت کردند که در پایان و با اعلام اسامی برگزیدگان، شش اثر به عنوان آثار برگزیده و سه اثر به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

بر این اساس و با اعلام نتایج داوری: در بخش معرفی شخصیت، رضا زینالی از مرکز شماره دو ارومیه، فاطمه خلیل‌زاده از نقده و مهدی جوانمرد از مجتمع شهید فرخی ارومیه، در بخش مستند، متین و محمد عباسی از سردشت، در بخش نشریه دیواری، فاطمه زالی و فاطمه فرجی از تکاب و در بخش ادبی، فاطمه صدقی از نقده به عنوان برگزیدگان پنجمین همایش «کبوتر کوچه ما» معرفی شدند.

همچنین با نظر هیأت داوران، آثار سارا نجاتی از مرکز شماره یک ارومیه و مبینا قاسمی از میاندوآب در بخش سفال و اثر صفورا اسلامی از نقده در بخش ادبی به عنوان آثار شایسته تقدیر این همایش معرفی شدند.

همایش کبوتر کوچه ما با هدف شناساندن شهدا، ترویج و اشاعه فرهنگ شهادت همه ساله از دهه فجر ۹۴ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =