اختتامیه دهمین جشنواره قصه گویی مرکز برازجان

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در هشتمین روز از دهه مبارک فجر اختتامیه دهمین جشنواره قصه گویی در مرکز برازجان با حضور مدیرکل کانون، فرماندار دشتستان، کارشناستان کانون استان، مسئولین شهرستان، دانش آموزان  و اعضا کانون اجرا گردید.

در این برنامه به پنج قصه گو برتر از بین ۵۰ قصه گو انتخاب شده و به اجرای قصه خود پرداختند.

سمیه رسولی مدیر کل کانون ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، بیان فرمودند جهت حفظ پاسداشت دستاوردهای انقلاب و آشنایی نسل امروز با ارزش های ایرانی و اسلامی باید از روش های هنرمندانه،جذاب،متنوع و غیر مستقیم استفاده نمود تا در ذهن کودکان و نوجوانان  با خاطره هایی خوب ماندگار و تاثیرگذار شود.

وی در ادامه ، قصه گویی را ابزار ارتباطی مؤثر و فرهنگ ساز برای آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان ها و اهداف والای انقلابی و انتقال مفاهیم مرتبط با ایثار و شهادت دانست و از مربیان مرکز فرهنگی و هنری برازجان به جهت برگزاری اختتامیه دهمین جشنواره قصه گویی تقدیر و تشکر نمودند.

همچنین در بخش دیگر جشنواره، نمایشگاهی از آثار اعضا شامل: نقاشی، سفال، کاردستی، اسباب بازی های بومی - محلی و... برپا گردید.

نوروزی فرماندار دشتستان پس از بازدید از نمایشگاه صحبت صمیمی با اعضا و مربیان مرکز برازجان داشتند با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بعنوان نهاد متولی حوزه کودکان و نوجوانان می باشد که بصورت تخصصی برای آینده سازان کشور عزیزمان فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را در محیطی سالم، امن و پرنشاط ارائه می دهد که زمینه ساز تقویت اعتماد به نفس، روحیه خود باوری و مسئولیت پذیری در بزرگسالی می باشد .

نوروزی ضمن قدردانی از فعالیتهای کانون، قول مساعدت و همکاری با مرکز برازجان در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات فرهنگی را دادند.

و در پایان به ۵نفر برگزیده قصه گویی جوایز اهدا شد. همچنین از خانم نرگس صفدری برگزیده نقاشی دوسالانه کشوری تقدیر و جایزه به وی اهداء شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =