اسامی راه‌یافتگانِ نمایش‌نامه‌نویسی جشنواره هنرهای نمایشی کانون اعلام شد/ مازندران سه برگزیده داشت

اسامی راه‌یافتگان بخش نمایش‌نامه‌نویسی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد و کانون مازندران در این جشنواره سه رتبه برگزیده کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، در بخش نمایش‌نامه‌نویسی این دوره از جشنواره، تعداد ۲۷۷ نمایش‌نامه از ۲۹ استان کشور دریافت شد و از این میان 15 اثر به هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی راه یافت .

بر همین اساس، «آخرین آرزو» اثر علی بهزادی، «ساعت‌ها» اثر محمدجواد کشوری و «دگمه» نوشته هانیه غنمی هر سه از مازندران به عنوان سه برگزیده این جشنواره هستند.

به گفته‌ی امیر مشهدی‌عباس، دبیر هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی، نمایش‌نامه‌ها از سوی هیات انتخاب شامل یدالله وفاداری، حسن دادشکر و آزاده انصاری بررسی شد و از بین ۲۷۷ نمایش‌نامه شرکت‌کننده در این بخش، ۱۵ نمایش‌نامه در مرحله نخست انتخاب شد.

این نمایش‌نامه‌ها از سوی اساتید نمایش‌نامه‌نویسی مشاوره‌ی تخصصی خواهند گرفت و پس از بازبینی به مرحله داوری اصلی راه خواهند یافت. در پایان در مرحله‌ی کشوری جشنواره، از بین همه آثار برگزیده سه نمایش‌نامه به عنوان آثار برگزیده معرفی خواهند شد.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اواخر فروردین ۱۳۹۹ در اهواز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =