بچه های ایلامی سردار مهربانی را به تصویر کشیدند

هم زمان با راهپیمایی روز باشکوه ۲۲ بهمن و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی،کانون ایلام ایستگاه سردار مهربانی را راه اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،هم زمان با حضور مدیر کل و کارکنان کانون استان در راهپیمایی روز باشکوه ۲۲ بهمن ،ایستگاه نقاشی و ادبی در محل  جایگاه اصلی سخنرانی  برگزار شد و خانواده ها فرصتی یافتند تا بچه هایشان را درزمینه نقاشی و شعر به این غرفه بیاورند و با موضوع سردار مهربانی  ضمن  نوشتن دل نوشته های خود ،تصورشان را از سردارمهربانی  به تصویر بکشند. در همین حال تعدادیگری ازمراکزفرهنگی هنری شهرستان ها و بخش های مختلف استان نیز با برگزاری ایستگاه نقاشی  این روز ،سهم پررنگی را درهمراهی کانون در این راهپیمایی را به نمایش گذاشتند.براساس این گزارش در مراکز ایوان،سرابله،دره شهر،بدره، شباب و چوار و... ایستگاه نقاشی و ادبی توسط کانون برگزار شد و بچه های ایلامی با کمک مربیانشان در این غرفه های اختصاصی کودک،تصور خود را از روز خوب پیروزی  و شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی به تصویر کشیدند.

بیست و دو مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سراسر استان برای بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی،هنری،دینی ،علمی و اجتماعی را به صورت ثابت و سیار ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =