کد خبر: 295940
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
روزهای پایانی دهه فجر در مراکز کانون خراسان جنوبی

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان جنوبی، با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به کودکان ونوجوانان در ایام دهه فجر ویژه برنامه‌های مختلفی را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان جنوبی، مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سطح استان با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان در ایام دهه فجر ویژه برنامه های مختلفی برای مخاطبان خود اجرا کردند.

تجدید میثاق اعضای کانون سرایان با شهدا

کودکان و نوجوانان عضو مرکز فرهنگی و هنری سرایان به همراه مربیان خود با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

برگزاری کارگاه نقاشی«لبخندپیروزی»، نمایشنامه خوانی و کارگاه اوریگامی آموزش گل لاله، بازدید دانش آموزان و مسئولین شهرستانی از نمایشگاه عروسک‌های بومی و محلی استان در محل کانون سرایان، بیان خاطرات انقلاب و حضور اعضا و مربیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن از فعالیت‌های این مرکز در ایام دهه فجر بود.

معرفی شخصیت امام خمینی(ره) در مرکز فرهنگی وهنری سربیشه

کودکان و نوجوانان عضو کانون سربیشه با حضور در کارگاه‌های مختلف فرهنگی ، هنری و ادبی با شخصیت امام خمینی (ره) و وقایع پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۷ بیشتر آشنا شدند.

کارگاه تولید نشریه دیواری، غبار روبی مزار شهدا، قصه گویی و بیان خاطرات انقلاب و معرفی کتاب از برنامه‌های این مرکز در ایام دهه مبارک فجر بود که با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی به مرحله اجرا درآمد.

عصر خاطره در کانون شماره سه بیرجند

ویژه برنامه عصر خاطره همزمان با ۲۱ بهمن ماه در کانون شماره سه بیرجند برگزار شد .

در این برنامه که با حضور اعضای کارگاه‌های ادبی این مرکز برگزار شد، ضمن معرفی کتاب‌های «گل‌های باغ خاطره»و «خوابی پر از شکوفه» با موضوعات خاطرات امام خمینی (ره) و شهدا ، اعضا به خوانش بخش‌هایی از آن  و همچنین  متن های ادبی خود پرداختند.

خاطره خوانی، معرفی کتاب دانستنی‌های انقلاب، اجرای سرود و دکلمه خوانی در مورد شهدا از دیگر برنامه های اجرا شده در این عصر خاطره بود.

اجرای تئاتر عروسکی ماهی رنگین کمان توسط کتاب‌خانه سیار شهری بیرجند

کتاب‌خانه سیار شهری با هدف معرفی کتاب‌های کانون، تقویت حس خلاقیت، ایجاد شور و نشاط در اعضا تئاتر کوچک «ماهی رنگین کمان» را برای بیش از ۲۰۰ کودک و نوجوان عضو این کتاب‌خانه در مناطق حاشیه شهر بیرجند اجرا کرد.

این گزارش می افزاید: معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س)، شخصیت‌های انقلابی و سردار سلیمانی در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری از دیگر فعالیت‌های این کتاب‌خانه در ایام دهه فجر بود.

فروش دست سازه های اعضا در مرکز نهبندان به نفع کودکان سیل زده سیستان و بلوچستان

مرکز فرهنگی و هنری نهبندان با هدف تقویت روحیه نوع دوستی بین کودکان ونوجوانان و همچنین کمک به کودکان ونوجوانان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اقدام به برگزاری نمایشگاه عرضه دست سازهای اعضا کرد.

در این نمایشگاه که همزمان با در ایام دهه فجر در محل مرکز فرهنگی و هنری کانون نهبندان و با حضور مسئولین این شهرستان گشایش یافت بیش از ۲۰۰ اثر تولید شده توسط اعضای مرکز به نمایش گذاشته شده بود که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت .

 گفتنی است عواید حاصل از این نمایشگاه، صرف کمک به کودکان ونوجوانان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خواهد شد.

حضور پر شور اعضا و مربیان کانون درمیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اعضا و مربیان مرکز فرهنگی وهنری کانون در شهرستان درمیان در ایام دهه فجر ویژه برنامه های مختلفی را برگزار کردند و حضور پررنگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ داشتند.

برگزاری ایستگاه نقاشی پرچم، جمع آوری و خوانش خاطرات انقلاب، برگزاری کارگاه نوشتن خلاق با موضوع« قهرمان زندگی من سردار سلیمانی»، بازدید دانش آموزان مدارس از کانون و حضور در کارگاه‌های مختلف فرهنگی وهنری از برنامه های اجرا شده  در ایام دهه فجر در این مرکز فرهنگی و هنری بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =