دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با مادران گرانقدر شهدا

هم زمان با ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با مادران گرانقدر شهدا دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون هم زمان با دیدار متمرکز مسئولان با ۱۳۴۳ مادر شهید در استان گلستان، در منزل چند تن از شهیدان گرانقدر شهرستان گرگان حضور یافته و ضمن تجلیل از مادران شهدا نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمود.

در این دیدار که معاون فرهنگی‌اجرایی و کارشناس روابط عمومی کانون پرورش فکری نیز مدیرکل کانون را همراهی می‌کردند، محبوبه رجب نسب از شهیدان به عنوان عاشقانی معصوم و بی‌ریا نام برده که از با ارزش‌ترین سرمایه خود یعنی جان خود را در راه دفاع از اسلام و میهن اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

مدیر کل کانون نقش مادران شهدا را در تربیت فرزندانی این چنین مخلص و صادق و خداجو بسیار با ارزش برشمرده و افزود: امنیت و آرامش امروز ما مدیون و مرهون خون شهداست و لذا بهترین راه پاسداشت خون شهدا خدمت صادقانه مدیران به مردم می باشد.

همچنین در این دیدارها مادران شهدا به ذکر خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداخته و صبوری، مردم داری، کمک به نیازمندان، برپایی نماز اول وقت، احترام به والدین، ارزش گذاری به تحصیل علم و ایمان و ولایت پذیری و عشق به وطن و اسلام را از جمله ویژگی های ممتاز و برجسته شهدا معرفی کردند.

در پایان این دیدار لوح تقدیری با امضای هادی حق‌شناس استاندار گلستان و هدیه‌ای به خانواده شهیدان حسن متولی‌زاده،نورعلی دهقان و سعید زاهدی تلی اهدا شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =