جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش در سیستان و بلوچستان با برپایی ویژه‌برنامه‌هایی روز مادر و میلاد حضرت فاطمه(س) را جشن گرفتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جشن میلاد حضرت فاطمه(س) و روز مادر در مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان برگزار شد.

برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی که همواره سرلوحه‌ی کانون برای برگزاری ویژه برنامه‌ها بوده، در این روز نیز مورد نظر مربیان بود و روزی سرشار از فعالیت‌های پویای کانون برای کودکان و نوجوانان رقم زد.

«معرفی وقایع و ایام» و «معرفی شخصیت حضرت فاطمه» در قالب فعالیت‌هایی چون نمایش عروسکی و سرود، تفاوت برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را با دیگر برنامه‌ها به خوبی نشان داد و سفالگری و قصه‌گویی دریچه‌ی دیگری بود به شناخت این شخصیت بزرگوار، با استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری به صورت آموزش غیر مستقیم.

کاردستی، معرفی کتاب، شعرخوانی، برگزاری مسابقه برای اعضا و پدر و مادرها و پخش فیلم دیگر فعالیت‌هایی بود که در روز مادر اجرا شد.

مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک ایرانشهر، بمپور، دلگان، شماره یک و دو زابل، زهک، کنارک، میرجاوه و بزمان از جمله مراکزی بودند که ویژه‌برنامه‌ی روز مادر را برای اعضا و دانش‌آموزان برگزار کردند.

در کتاب‌خانه‌ی سیار شهری زاهدان هم همکاران این واحد با حضور در روستای گوربند زاهدان روز مادر را همراه با دانش‌آموزان این روستا جشن گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =