کد خبر: 296003
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
بازدید 1532
ویژه برنامه‌های گرامی‌داشت روز زن در مراکز کانون استان قزوین

به مناسبت زادروز فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، ویژه برنامه‌های مناسبتی متنوعی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع، زادروز فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را گرامی داشتند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره 1 قزوین، برنامه مادرانه با همکاری دبستان بشارت یک برگزار شد. این برنامه با حضور مادران اعضا و انجام فعالیتهایی مانند شعرخوانی، روخوانی کتاب، نمایش نماهنگ  فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ادبی مرکز، برگزاری کارگاه کاردستی مادران و دختران اجرا شد.

 در این برنامه 20 مادر و 35 عضو حضور داشتند.

مربی مرکزسیارشهری ناحیه البرزبه این مناسبت با جشن تکلیف بیش از 200دانش‌آموز مدرسه ابتدایی مهرگان همکاری کرد.

این مراسم در مرکز فرهنگی و هنری شریفیه برگزار شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره 3 قزوین، دو ویژه برنامه به مناسبت ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر برگزار شد.

در تاریخ 24 و 26 بهمن 1398، این مرکز، میزبان 56 از اعضا و دانش آموزان در ویژه برنامه « بانوی نور» بود . معرفی شخصیت حضرت فاطمه (س) ، روخوانی کتاب، کارگاه کاردستی و کارگاه  نقاشی روز مادر، شعرخوانی، معرفی اسامی حضرت فاطمه و دلیل نامگذاری هر یک، معرفی زندگی‌نامه حضرت زهرا(س) ، مسابقه، کارگاه دل نوشته برای مادر، قصه گویی، صلوات خاصه حضرت فاطمه (س) و کارگاه کارت تبریک برای مادران .از جمله فعالیت‌های اجرا شده در این برنامه بود.

در مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد در استقبال از هفته زن و نیز گرامی داشت سردار دلها شهید سردار سلیمانی مراسم شب شعری با حضور 15 نفر از شاعران تات زبان  شهرهای تاکستان، شال، اسفرورین و سگزآباد و با حضور رییس و اعضای شورای شهر سگزآباد «سعید  موسوی»، «صمد آقایی» و «حسن ابراهیمی» و جمعی از فرهنگیان، اعضا،  خانواده‌ها و سایر علاقه‌مندان برگزار شد.

تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود و مشاعره، از بخش‌های دیگر این شب شعر بود.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون آوج با همراهی فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل و فرمانده پایگاه ریحانه النبی شهرستان به دیدار دو مادر شهید رفته وهمراه با تبریک روز زن،به پای خاطره گویی آنها درباره فرزندان‌شان نشستند، اهدای کتاب به اعضای هم‌نام حضرت زهرا(س)، فعالیت دیگر این مرکز بود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره 1 کانون تاکستان، دومین جشنواره" دختران امروز مادران فردا " با حضور 80 نفر از اعضا و مادران گرامی برگزار شد. تلاوت قرآن کریم، اجرای سرود ملی و سرود«فرشته های زمینی»، کارگاه کاردستی ساخت تاج و سربند برای مادران و مراسم تاج‌گذاری مادران ازفعالیت‌های این مراسم بود .

 همچنین نشست و کارگاه «مهارت‌های زندگی و طب فیزیکی» با حضور یک پزشک کارشناس برای مادران اعضا برگزار شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 کانون تاکستان جشن «مادرانه » برگزار شد.

اعضای نوجوان دختر مهمان این مراسم، از فعالیت‌های شعرخوانی، معرفی وقایع و ایام، کارگاه کارت تبریک روزمادر، قصه‌گویی، نمایش پویانمایی و کارگاه نقاشی «فرشته زمینی» بهره ‌مند شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =