کد خبر: 296011
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
بازدید 869
گرامی داشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر درلرستان

به مناسبت فرخنده میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مراکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان لرستان، ویژه برنامه‌های مختلفی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان لرستان با اجرای برنامه‌های متنوع، فرخنده میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روزمادر و روز زن را گرامی داشتند.
در مرکز فرهنگی و هنری دورود در این هفته با دعوت از مادران اعضا در خصوص نامگذاری این هفته به نام مقدس حضرت زهرا (سلام اله علیه) و نقش مهم آنها در زندگی و تربیت فرزندان واینکه این مادران هستند که چقدر در سرنوشت فرزندان و حتی جامعه تاثیر گذار است مطالبی بیان شد.
درادامه این ویژه برنامه، اعضای نوجوان اشعار سروده شده خود را خواندند و اجرای نمایش کوتاه عروسکی و مسابقه کارت پستال سازی با موضوع«بانوی آب و آینه» و قصه گویی از زندگینامه حضرت زهرا(س) و زندگی ایشان با حضرت علی علیه السلام اجراشد.
درمرکزشماره2 بروجرد درگرامی داشت مقام مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه ای با حضور اعضا برگزار شد و دراین برنامه شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) با استفاده از کتاب دانستنی های اسلامی توسط مربیان معرفی و  فضایل اخلاقی این حضرت تشریح شد.
معرفی روز مادر (معرفی ایام)، قرائت سوره کوثر به صورت دسته جمعی، معرفی کتاب با عنوان برای تو دخترم زندگی حضرت فاطمه زهرا(ع) و الگوی حیات زیبا ، شعر خوانی در مدح حضرت زهرا و روز مادر و اجرای مسابقه با موضوع مادر و اهدای جایزه به  برگزیدگان از دیگر برنامه های این روز بود.
گفتنی است درهمه مراکز کانون پرورش فکری ثابت، سیار وپستی سراسراستان، ویژه برنامه هایی به مناسبت گرامی داشت مقام مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور اعضا برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =