نوجوانان شاعر ایلامی به مهرواره کشوری دعوت شدند

شش نوجوان شاعر عضو کانون ایلام به عنوان برگریدگان کشوری مهرواره شعر آفرینش به تهران دعوت شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  استان ایلام،شش نفر از نوجوانان  شاعر عضو مراکز فرهنگی هنری کانون ایلام در مهرواره کشوری شعر آفرینش برگزیده شدند و روزهای ششم تا نهم اسفند در این مهرواره در تهران  مورد تجلیل قرار می گیرند.
بر اساس این گزارش، نگین شریفی- مرکز چهار،یگانه بلوچیان -مرکز شهید جرایه،سوگند رحیمی- مرکز دو،حدیث قنبری- مرکز مجتمع شهدای کودک کیارش هواسی  مرکز سه و  رضا تلوکی  مرکز چوار نوجوانان شاعری هستند که به عنوان برگزیدگان ایلامی در این مهرواره حضور دارند.
دومین مهرواره شعر آفرینش با حضور استان های راه یافته به مرحله کشوری،روزهای ششم تا نهم اسفند در مرکز آفرینش های فرهنگی،از طرف مدیریت آفرینش های ادبی برگزار می شود که در آن برنامه های پرمحتوا و متنوعی برای این شرکت کنندگان تدارک دیده شده‌.
گفتنی است که اجرای این برنامه را مجری مطرح ایلامی علیرضا آقایی برعهده دارد.
فعالیت ادبی در کانون ایلام به عنوان یکی از سه شاخه اصلی برنامه های فرهنگی،ادبی و هنری از طرف کارشناس آفرینش های ادبی پیگیری می شود.
بیست ودو مرکز فرهنگی،هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت سیار، ثابت و پستی برای بچه های ایلامی فعالیت های فرهنگی،ادبی و هنری ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =