کارگاه آموزشی طراحی و تزیینات داخلی مراکز فرهنگی‌هنری در زاهدان در حال برگزاری است

کارگاه آموزشی طراحی و تزیینات داخلی مراکز فرهنگی‌هنری ویژه‌ی مربی‌مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، کارگاه آموزشی طراحی و تزیینات داخلی مراکز فرهنگی‌هنری در زاهدان در حال برگزاری است.

مدرس این کارگاه آموزشی در جمع همکاران گفت: کودکان و نوجوانان خواسته‌های جدید و تازه دارند و ما برای همراهی با آنان باید جهان خود را گسترش دهیم تا بر آنان تاثیر بگذاریم.

جمال‌الدین اکرمی در ادامه افزود: «مربیان» پایه‌های کانون هستند و باید پیوسته در حال یادگیری باشند تا بتوانند وظیفه‌ی پرورش کودکان و نوجوانان را به بهترین صورت انجام دهند.

نویسنده‌ی کتاب‌های پژوهشی «کودک و تصویر» در ادامه در کارگاه با بیان مبانی طراحی تزیینات داخلی مراکز فرهنگی‌هنری و ملاک‌های طراحی و تزیینات داخلی مراکز، بر اساس ویژگی‌های اقلیمی، تدریس خود را آغاز کرد و سپس با بیان ارکان اصلی طراحی و فضاسازی مراکز، ملاک های طراحی و تزیینات داخلی، بر پایه‌ی گروه سنی مخاطب، کار خود را ادامه داد.

استاندارد وسایل و تجهیزات، تزیینات و آرایه‌های مناسب در مراکز فرهنگی‌هنری بخش‌های دیگر این کارگاه عملی بود که اکرمی با مشارکت همکاران تجربه‌ها و دانش خود را به اشتراک گذاشت.

قابل ذکر است کارگاه آموزشی طراحی و تزیینات داخلی مراکز فرهنگی‌هنری، ویژه‌ی مربی‌مسئولان مراکز استان است که به مدت ۲۰ ساعت در مجتمع کانون استان از بیست‌وهشتم تا سی‌ام بهمن‌ماه در حال برگزاری است.

تدریس در این کارگاه آموزشی برعهده‌ی جمال‌الدین اکرمی، هنرمند، نویسنده، شاعر و پژوهشگر اهل سمنان است که بیش از ۱۲۰ اثر در زمینه‌های گوناگون شامل شعر، داستان، ترجمه، هنر، تصویرگری کتاب و پژوهش از وی منتشر شده یا در دست انتشار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =