تجلیل از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زابل و مربی جهادگر پیک امید سیستان و بلوچستان

تجلیل از مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زابل به عنوان مرکز موفق کشوری و مربی جهادگر پیک امید  با حضور مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زابل به عنوان «مرکز موفق» کشوری و مربی جهادگر پیک تجلیل شدند.

در این مراسم، که صبح روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ و در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار شد، از مراکز فرهنگی‌هنری برتر، مربیان جهادگر پیک امید، مربیان برتر سیار روستایی و شهری کشور تجلیل شد.

بر همین اساس مرکز شماره یک زابل با پایان‌یافتن «بررسی مستندات مراکز موفق» به عنوان مرکز موفق سیستان و بلوچستان در کشور اعلام شد.

 در این ارزیابی شاخصه‌های کمّی ارزیابی مانند تعداد اعضای جدید، تعداد اعضای تمدیدی، تعداد شرکت‌کنندگان در فعالیت‌ها، دفعات اجرای برنامه‌ها، امانت کتاب و شاخصه‌های کیفی مانند وضعیت فیزیکی و ظاهری، فضاسازی مرکز، خدمات فنی و کتابداری، برنامه‌ریزی و عملکرد، عملکرد نیروی انسانی، مدیریت مرکز، نگهداری وسایل و تجهیزات، تعاملات برون سازمانی، شرکت در برنامه‌های استانی و کشوری، عملکرد مرکز در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، رعایت مسایل مالی و... به عنوان شاخصه‌های انتخاب بهترین مراکز کانون در سراسر کشور در نظر گرفته شده بود.

در این بخش از محبوبه کلبعلی، مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک زابل، تجلیل شد و در ادامه حامد خرمشاهی، مربی کتاب‌خانه‌ی سیار زاهدان به عنوان مربی جهادگر پیک امید با حضور برروی صحنه مورد تقدیر قرار گرفت.

قابل ذکر است مراکز موفق از بین بیش از یک‌هزار مرکز و کتاب‌خانه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور انتخاب شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =