دو نشان زرین مراکز برتر کانون کشور به آذربایجان‌غربی رسید

در آیین تقدیر از مراکز برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور، یک مرکز ثابت و یک مرکز سیار کانون آذربایجان‌غربی به عنوان مراکز برگزیده کشوری در سال ۱۳۹۸ معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در این آیین که صبح روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ و در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در تهران برگزار شد، ۲۸ مرکز ثابت و ۱۸ کتابخانه‌سیار به عنوان مراکز برتر کانون کشور برگزیده شدند.

محمدرضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم از این‌که امروز در جمع مربیان و مراکز موفق سراسر کشور هستم؛ البته همه مراکز و مربیان ما موفق‌اند. ای کاش این ظرفیت وجود داشت که تمامی مراکز و مسئولان حضور داشته باشند و امروز شما به عنوان نمایندگان آن‌ها اینجا هستید.

وی افزود: همه‌ی این اتفاق‌ها در راستای خدمت‌رسانی به نسل آینده است بنابراین مهم‌ترین دارایی کانون، مراکز و مربیانی هستند که عاشقانه کار می‌کنند و این را همه‌ی ما می‌دانیم که کار کردن در کانون همراه با مشکلاتی هست، ولی دلیل فعالیت‌های ما عشق به سرزمین‌مان هست.

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این مراسم بر اهمیت توجه به مراکز و مربیان کانون تاکید کرد و از اجرای طرح تمیم (تأمین محتوای یکپارچه مراکز) برای تجهیز مراکز کانون به کتاب‌های ناشران مختلف و اسباب‌بازی خبر داد.

در ادامه این مراسم نماهنگی در رابطه با آیین تقدیر از مراکز به نمایش درآمد که در آن شاخصه‌های کمی ارزیابی مانند تعداد اعضای جدید، تعداد اعضای تمدیدی، تعداد شرکت‌کنندگان در فعالیت‌ها، دفعات اجرای برنامه‌ها، امانت کتاب و شاخصه‌های کیفی مانند وضعیت فیزیکی و ظاهری، فضاسازی مرکز، خدمات فنی و کتابداری، برنامه‌ریزی و عملکرد، عملکرد نیروی انسانی، مدیریت مرکز، نگهداری وسایل و تجهیزات، تعاملات برون انسانی، شرکت در برنامه‌های استانی و کشوری، عملکرد مرکز در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری ادبی، رعایت مسائل مالی و... به عنوان شاخصه‌های انتخاب بهترین مراکز کانون در سراسر کشور معرفی شده بود.

بر اساس این شاخصه‌ها، مرکز شماره یک مهاباد و کتابخانه سیار اشنویه از استان آذربایجان‌غربی به عنوان مراکز برتر معرفی شدند و افسانه بازیار و سلیمان رشیدپاک به عنوان مسئولان این مراکز،‌ نشان زرین دریافت کردند.

عکس یادگاری تقدیرشدگان با مدیرعامل و معاونان کانون کشور پایان بخش این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =