پرواز«گنجشکک اشی‌مشی» به طرف جشنواره هنرهای نمایشی کانون

نمایش«گنجشکک اشی‌مشی» به کارگردانی گلشن حسنوند مربی مسئول مرکزشماره یک کانون خرم آباد از استان لرستان به مرحله‌ی نهایی جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان راه یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: نمایش«گنجشکک اشی‌مشی» به کارگردانی گلشن حسنوند مربی مسئول مرکزشماره یک کانون خرم آباد ازکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان به مرحله‌ی نهایی جشنواره هنرهای نمایشی کانون راه یافت.
مدیرکل کانون لرستان ضمن تبریک به اعضای گروه نمایش «گنجشکک اشی‌مشی»گفت: در مرحله شهرستانی این رقابت پس از بررسی و انتخاب بهترین نمایش های ارائه شده به دبیرخانه استان، 15 اثر نمایشی در بخش های تئاتر صحنه ای و تئاتر عروسکی ازمراکزفرهنگی هنری سراسراستان آماده و به اجرا درآمدند که با انتخاب هیئت بازبینی، در مجموع 6 نمایش به مرحله استانی جشنواره راه یافتند.
محمدجواد محمدی افزود: در روز12 بهمن  با حضور تماشاچیان خرم آبادی 6گروه به روی صحنه رفتندو در پایان جشنواره 3 گروه «نمایش گنجشکک اشی مشی» ازمرکزکانون شماره یک خرم آباد به کارگردانی گلشن حسنوند، «نخودی و دیو خشکسالی» از مرکز کانون شماره5 خرم آباد به کارگردانی مژگان فرضی پور و «دل کوچک مترسک» ازمرکز کانون الیگودرز به عنوان برگزیده برای ورود به مرحله کشوری انتخاب ومعرفی شدند.
وی اضافه کرد: پس از بازبینی آثار از سوی هیئت داوران جشنواره در تهران، نمایش«گنجشکک اشی‌مشی» ازکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان دربین ۱۵ اثر راه یافته به مرحله نهایی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی حضور دارد.
گفتنی است: در مرحله‌ی نخست این جشنواره درکل کشور بیش از ۴۸۴ نمایش تولید شد که از میان این تعداد، ۳۵۶ نمایش صحنه‌ای به مرحله بعدی این رقابت راه پیدا کردند و در نهایت ۹۵ نمایش از ۳۱ استان کشور به مرحله بازبینی آثار رسید.
هیات داوران بخش صحنه‌ای این جشنواره متشکل از آزاده پورمختار، حسن دادشکر و سامی صالحی از میان ۹۵ نمایش  راه‌یافته، ۱۵ اثر را به عنوان راه‌یافته به مرحله نهایی معرفی کردند.
مرحله کشوری این جشنواره در اواخر فروردین ماه سال1399 برگزار خواهدشد.

هیات داوران جشنواره

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =