نمایش «نمکی و دیو» از قزوین خوش درخشید

نمایش«نمکی و دیو» از مرکز فرهنگی و هنری محمدیه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین بنا بر رای هیات داوران هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون به مرحله نهایی در بخش صحنه‌ای راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، از استان قزوین نمایش «نمکی و دیو» اثر سیداحسان امامی به عنوان راه‌یافته‌ بخش صحنه‌ای هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون معرفی شد.

کیمیا محمدی درگاه، مائده عسگری، هستی مهرانی، فرشته گودرزوند چگینی، غزل سیاهکالی مرادی و لیلا زمانی اعضای نوجوان مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه  هستند که در این نمایش نقش دارند.

در مرحله‌ی نخست این جشنواره ۴۸۴ نمایش تولید شد که از میان این تعداد، ۳۵۶ نمایش صحنه‌ای به مرحله استانی راه پیدا کرد و در نهایت ۹۵ نمایش از ۳۱ استان کشور به مرحله بازبینی آثار رسید.

هیات داوران بخش صحنه‌ای این جشنواره متشکل از آزاده پورمختار، حسن دادشکر و سامی صالحی از میان ۹۵ نمایش  راه‌یافته، ۱۵ اثر را به عنوان راه‌یافته به مرحله نهایی معرفی کردند.

گفتنی است مرحله کشوری این دوره از جشنواره هنرهای نمایشی کانون براساس اعلام فراخوان قرار است 26-29 فروردین 1399 در اهواز برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =