آثار خلاقانه مربیان کانون آذربایجان‌غربی در پیک امید مجازی

آثار خلاقانه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در قالب‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی جهت بارگذاری در طرح پیک امید مجازی به رابطین انجمن‌های مربوطه ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون استان از ارسال بیش از ۳۰ اثر خلاقانه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی برای بارگذاری در سایت،‌ کانال و پیج‌های مجری طرح «پیک امید مجازی » خبر داد.

جواد زاهدی گفت: با زبان فرهنگ، هنر و ادب راحت‌تر می توانیم کودکان و نوجوانان را به رعایت بهداشت و مراقبت از ویروس کرونا تشویق کنیم و هرچه این زبان خلاقانه‌تر باشد علاوه بر آموزش خودمراقبتی در این حوزه می تواند بار روانی مثبت را به کودکان و نوجوانان انتقال دهد.

زاهدی افزود: آثار ارسالی در قالب‌های انیمیشن، قصه‌گویی، اوریگامی، ساخت کاردستی و ... در فضای مجازی قابل دسترسی بوده و والدین می توانند با سهولت، کودکان و نوجوانان را از آثار تربیتی، روحی و ذهنی این تولیدات بهره‌مند کنند.

گفتنی است، پرتال اینترنتی کانون به نشانی  www.omid.kpf.ir  به‌همین منظور راه‌اندازی شده است، همچنین پیج اینستاگرامی کانون کشور به آدرس https://instagram.com/kanoonparvaresh جهت دسترسی به تولیدات کانون معرفی می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =