فعالیت های کانون پرورش فکری برای خود مراقبتی در برابر کرونا در فضای مجازی

معصومه هادی: کرونا هم فرصت است و هم تهدید که می‌توان خود مراقبتی و زندگی را با آن تمرین کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان از استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای خود مراقبتی در برابر کرونا خبر داد.
معصومه هادی با بیان این مطلب گفت: ما برای فرزندان این سرزمین دغدغه داریم سلامتی و نشاط کودکان و نوجوانان برای ما بسیار مهم است از این‌رو از این فرصت پیش آمده می‌توان برای «خود مراقبتی» و زندگی تمرین کرد.
وی در ادامه افزود: ساختن آینده با رعایت اصول بهداشتی، اصول انسانی و اصول ارتباطی در این روزهای سخت برنامه‌ی کاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
مدیرکل کانون سپس با بیان این مطلب که: کودکان با انرژی فراوانی که به دلیل ویژگی‌های دوره رشدی خود دارند نمی‌توانند در مدت طولانی بی‌حرکت و بدون انجام فعالیت در خانه بمانند، عنوان کرد:  به همین دلیل، ایجاد لحظه‌هایی نشاط‌آور و آموزنده و به منظور استفاده‌ی مفید از این روزهای در خانه ماندن پیک امید فضای مجازی برنامه‌ها و فعالیت‌های موثری را تولید کرده است.
قصه، کاردستی، پویانمایی، بازی و... از جمله فعالیت‌هایی بود که هادی به آن اشاره کرد و گفت: مربیان کانون پرورش فکری در استان در حال تولید این محتواها هستند که تاکنون در فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته و تا پایان این روزها ادامه خواهد داشت.
مدیر کل کانون در پایان با ذکر این نکته که همه‌ی ما وظیفه داریم در این روزها با رعایت اصول بهداشتی و ارتباطی سلامت را به جامعه برگردانیم، توصیه کرد: احوال‌پرسی‌ها، دلجویی‌ها و ارتباط‌ها به صورت تلفنی انجام شود تا با رعایت اصول انسانی به سلامتی و اخلاق‌مداری احترام بگذاریم.
گفتنی است این موارد را می‌توان در پیام رسان @kanoonnewessb و یا از طریق شبکه اجتماعی به آدرس kanoonparvaresh_sb مشاهده کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =