کد خبر: 296345
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
راهیابی آثار مربی فرهنگی کانون خوزستان به جشنواره عکس اروپا

آثار ارمغان کاظمی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به جشنواره عکس اروپا در کشور ایتالیا راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، دو اثر این هنرمند خوزستانی، که مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره سه آبادان است با نام‌های در آرزوی پرواز و مرز میان خیال و واقعیت توسط داوران این جشنواره برگزیده و به نمایشگاه راه‌یافته است.
قرار بود آثار این هنرمند خوزستانی در کنار آثار منتخب دیگر هنرمندان در فستیوال عکس اروپا که به نام فوتوگرافی اروپا (Fotografia Europea) است  از ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ تا هفت اردیبهشت ۱۳۹۹ در شهر کورجوی ایتالیا به نمایش گذاشته شود که به علت شیوع ویروس کرونا در جهان به تاریخ دیگر موکول شد.
این رویداد یکی از بزرگترین فستیوال‌های بین‌المللی عکاسی در جهان است که در سال 2015 با مشارکت بنیاد PalazzoMagnani و شهرداری Reggio Emilia  تاسیس شده است.
کاظمی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد طراحی گرافیک از دانشگاه تهران است که از سال ۱۳۹۰ به عنوان مربی هنری وارد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده است و هم اکنون به عنوان مربی فرهنگی به کودکان و نوجوانان آبادانی خدمت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =