در این ایام سخت بیماری کرونا قدرت شکرگزاری و عشق را جدی بگیریم

معصومه هادی با ارسال پیامی به همکاران از آنان خواست در آستانه‌ی سال جدید با رعایت اصول بهداشتی مراقب خود و دیگران باشند و از شکرگزاری و عشق‌ورزیدن غافل نشوند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان با ارسال پیامی ضمن تبریک سال نو، برای همه‌ی مردم آرزوی سلامتی و تندرستی کرد.

معصومه هادی در این پیام گفت: سال ۱۳۹۸ را در حالی به پایان می‌بریم که با شیوع بیماری کرونا، از سبزه، ماهی قرمز و دیگر خریدهای عیدانه خبری نیست. امروز ایران و بسیاری از کشورهای جهان با بحران ویروس کرونا روبه‌رو هستند.

وی در ادامه با اشاره به همه‌گیری این ویروس و خطرناک بودن آن برای همه‌ی مردم افزود: این ویروس در مبتلا کردن انسان‌ها هیچ تمایزی بین گروه‌های گوناگون مردم قایل نمی‌شود و این وظیفه‌ی ماست تا با تکیه بر اصالت، فهم، معرفت و فرهنگ خودمان برای شکست این «بلای دامن‌گیرِ» جامعه‌ی بشری تلاش کنیم.

هادی سپس با ذکر حدیثی از پیامبر(ص) که در آن سلامتی و امنیت را دو نعمت مجهول مردم بیان فرموده‎اند، عنوان کرد: امروز ما قدر روزهای سلامتی را بهتر می‌دانیم و قدر روزهایی را که با سیل جمعیت عاشقان به طواف کعبه مشغول بودیم، در کربلا و مشهد گرم زیارت بودیم و یا فرزندان و عزیزان‌مان را بی‌دغدغه در آغوش می‌گرفتیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هم‌چنین با بیان این نکته که: با همت ما و فضل خدا این روزهای سخت تمام می‌شود، گفت: ما با نگاهی زیباتر و قدرشناسانه‌تر به زندگی می‌نگریم پس در این روزهای سختی و بیماری، قدرت شکرگزاری و عشق را مرور کنیم و بدانیم شکرگزاری و عشق معجزه می‌کند.

وی در پایان گفت: من برای تک‌تک شما همکاران عزیز، کودکان و نوجوانان، مردم این سرزمین «پر گهر» و همه‌ی انسان‌های دنیا از درگاه خداوند متعال سلامتی و عشق طلب می‌کنم و برای افزونی نعمت سلامتی، دعای شکرگزاری می‌خوانم باشد که با عزم ملی و در خانه ماندن، دوری از تجمع‌ها و رعایت اصول بهداشتی این بیماری خطرناک نابود شود و ما جشن‌های نوروزمان را پس از تمام‌شدن این دوران بیماری، با سلامتی کامل حود و هم‌وطنان‌مان جشن بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =