کد خبر: 296461
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
بازدید 108
قدردانی معاون فرهنگی کانون از شرکت رایتل

معاون فرهنگی کانون از شرکت خدمات ارتباطی رایتل به خاطر اهدای سیم‌کارت اینترنت رایگان به مربیانی که در طرح «پیک امید مجازی» حضور دارند، قدردانی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معاون فرهنگی کانون در این زمینه گفت: به‌دنبال حضور موفق پیک امید کانون پرورش فکری در فضای مجازی، بازخوردهای حاصل از آموزش‌های فرهنگی مربیان کانون در شبکه‌های اجتماعی که به صورت داوطلبانه و از زمان شیوع بیماری کرونا آغاز شده است، شرکت خدمات ارتباطی رایتل یک‌هزار سیم‌کارت اینترنت رایگان ۱۵ گیگابایتی برای حمایت از این حرکت به مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون اهدا کرد.

محمدرضا زمردیان ضمن قدردانی از نگاه فرهنگی این مجموعه و توجه به موضوع کودکان و نوجوانان همچنین از اهدا جوایز ویژه‌ای به بهترین و خلاقانه‌ترین تولیدات مربیان فرهنگی هنری کانون پس از رفع مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

یادآوری می‌شود این سیم‌کارت‌ها از طریق اداره‌های کل استانی به دست مربیان فعال این طرح می‌رسد.

بر اساس این خبر، در این روزها که شاهد شیوع بیماری کرونا در کشور هستیم، با تلاش داوطلبانه مربیان کانون محتواهایی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی تولید می‌شود و در اختیار کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

همچنین گزیده‌ای از انیمیشن‌ها، فیلم‌ها، تئاترها و کتاب‌های کانون به‌صورت رایگان برای استفاده خانواده‌ها منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به این فیلم‌ها به پایگاه omid.kpf.ir مراجعه یا با هشتگ‌های «#در_دل_دارم_امید، #کانون‌_امید، #پیک_امید و #برای_حال_خوب» این آثار و فیلم‌ها را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =