مربیان کانون لرستان در اجرای طرح پیک امید مجازی همچنان فعال هستند

هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح پیک امید در فضای مجازی وشبکه‌های اجتماعی، مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری لرستان با تولید وارائه آثارفرهنگی، هنری و ادبی و انتشار آنها درفضای مجازی و برگزاری کارگاه های مجازی در حال خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان استان هستند.

به گزارش روابط عمومی کانون لرستان، محمدجوادمحمدی مدیر کل کانون لرستان گفت: مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با تولید فیلم های کوتاه آموزشی و سرگرمی با موضوع‌های متنوع هنری، فرهنگی و ادبی به‌صورت داوطلبانه و جهادی اقدام به خدمت‌رسانی مجازی به کودکان و نوجوانان کردند و همچنان همراه با دیگر مربیان کانون در سراسر کشور به این کار خود ادامه می‌دهند.
محمدی افزود:  به همت مربیان و کارشناسان کانون استان لرستان در زمینه های قصه‌گویی،  کاردستی و هنرهای تجسمی، معرفی و روخوانی کتاب، ، سرود،  نمایش، بازی و سرگرمی، پویانمایی ، شعرخوانی و دکلمه و... تولید و به دبیرخانه این طرح در معاونت فرهنگی کانون کشور ارسال شده است.
 مدیر کل کانون لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه های مختلف مجازی اظهار داشت: کارگاه های ادبی، هنری و  فرهنگی به تفکیک پسر و دختر در طول هفته و در زمان هایی که از قبل اعلام می شود با حضور مربیان و اعضا به صورت آنلاین در حال برگزاری است.
محمدی از محاسن این کارگاه ها را تبادل تجربه بسیار خوبی بین مربیان استان و همچنین بهره مندی اعضا از آموزش دیگر مربیان استان دانست و عنوان کرد: اغلب اعضاخواهان ادامه این کارگاه برای همیشه و بعد از تعطیلی مراکز هستند .
گفتنی است: طرح پیک امید کانون در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی مدارس، مهدکودک‌ها و مراکز فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان به همت کانون پرورش فکری آغاز شده است و شرایطی را مهیا کرده تا مربیان داوطلب کانون بتوانند فعالیت‌ها و برنامه‌هایشان را در قالب فایل‌های خلاقانه تصویری برای بچه‌ها ارایه کنند.
نشانی www.omid.kpf.ir  آدرس دامنه پرتال اینترنتی کانون است که به همین منظور راه‌اندازی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این پرتال و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی فایل‌های آموزشی تهیه‌شده از سوی مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون را در زمینه‌هایی مانند کاردستی، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، معرفی کتاب و... مشاهده کنند.
در همین حال تولیدات مختلف کانون در زمینه فیلم های سینمایی و پویانمایی و فایل تصویری و صوتی برخی از کتاب‌های کانون با قابلیت ذخیره‌سازی (دانلود) نیز در همین فضا در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
برای دسترسی آسان‌تر کودکان و نوجوانان به فایل‌هایی که مربیان کانون برای همراهی با بچه‌ها تولید و منتشر می‌کنند، علاوه بر این پایگاه، هشتک‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با عنوان‌های #در دل دارم_ امید، #کانون_ امید و #پیک_ امید طراحی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =