تشکیل کلاس های کانون زبان منوط به پایان شیوع بیماری کرونا است

کلیه کلاسهای کانون زبان استان زنجان در تمامی شعب استان زنجان از روز چهارم اسفندماه 98 تعطیل بوده است و با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه های کلاسی آخر ترم به صورت فیلم اینترنتی در پنل کاربری زبان آموزان قرار گرفته و آزمون پایان ترم به صورت آنلاین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان که دستگاه متبوعه اش مسئولیت اجرایی و هماهنگی و نظارت بر فعالیت کانون زبان ایران در استان را بر عهده دارد با بیان این خبر افزود: آزمونهای کانون زبان (۴۵ سطح) به صورت آنلاین برگزار می گردد که این امر مختص این ترم نبوده و همواره آزمون‌های کانون به صورت آنلاین برگزار میشده است فلذا از چهارم اسفند ماه در پی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیازی به حضور زبان آموزان در مراکز نبوده است.

نوری در ادامه افزود: برای سه سطح آزمون کتبی مورد نیاز بود که در سال قبل این امر محقق نشد و به ششم اردیبهشت ماه سال جدید 99 موکول شد که طبیعتا با این اوضاع این آزمون حضوری کنسل می‌گردد و در اولین فرصت بعد از اتمام بیماری برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به موضوع ثبت نام برای ترم‌های آینده کانون زبان شعبه زنجان گفت: ثبت نام برای ترم جدید فقط به صورت اینترنتی امکان پذیر است و از سال‌های قبل امکان واریز وجه در بانک و یا حتی پرداخت حضوری امکان پذیر نیست و مغایر قوانین کانون زبان است. پس نیازی به مراجعه حضوری و خروج از منزل نمی باشد. این ثبت نام اینترنتی از ۵ فروردین آغاز شده و تا روز تشکیل کلاس‌ها (اتمام کرونا) ادامه خواهد داشت لذا هیچ اجباری به ثبت نام در امروز یا روزهای دیگر نیست. این کار برای برنامه‌ریزی زبان آموزان به خصوص دانش آموزان کنکوری انجام شده است که بتوانند برنامه ماه‌های آینده خود را بدانند. در کل امکان ثبت نام تا یک روز قبل از تشکیل کلاس‌ها وجود دارد و این امر در اطلاع رسانی ها به زبان آموزان هم تاکید شده است.

مدیر کل کانون استان در مورد زمان تشکیل کلاسهای ترم جدید بیان کرد: تشکیل کلاس‌ها فعلا مشخص نیست و امیدواریم در صورت برطرف شدن مشکلات موجود در اردیبهشت کلاس‌ها تشکیل شود. در غیر این صورت ترم بهار کنسل و عینا به ترم تابستان منتقل میگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =