کد خبر: 296566
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
انتقال نشاط اجتماعی از طریق فضای مجازی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری از غنی سازی اوقات "در خانه ماندن" و انتقال نشاط اجتماعی به کودکان و نوجوانان و آموزش خود مراقبتی به کودکان از طریق فضای مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری: کانون هم با اتخاذ تدابیری سعی خود را برای حفظ روحیه کودکان و نوجوانان و مشارکت آن‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی در جهت غنی‌سازی اوقات "درخانه ماندن" به کار بست.فرزاد رحیمی  مدیر کل کانون استان گفت‌: پیرو فراخوان کشوری پیک امید مجازی، مربیان مراکز فرهنگی کانون استان به عنوان جهادگران جبهه‌ی فرهنگی برای تقویت امید و عزت نفس و آموزش خود مراقبتی به کودکان و انتقال نشاط اجتماعی فعالیت‌های گسترده‌ی خود را در فضای مجازی آغاز کردند.

مدیرکل کانون افزود: با تشکیل گرو‍‌های مجازی با خانواده‌ها و اعضا، آثار فرهنگی هنری و ادبی در رشته‌های انیمیشن، قصه گویی، هنرهای نمایشی کاردستی، نقاشی، شعر خوانی، داستان گویی، معرفی کتاب، نقالی، موسیقی، ساخت فیلم مستند کوتاه، عکاسی، سفال و خطاطی تولید شد.

وی تصریح کرد: پوشش بیش از دو هزار عضو وخانواده در فضای مجازی با برگزاری کارگاه‌ها و انجمن‌های  متنوع فرهنگی هنری و ادبی، تولید ۲۲۰ فیلم توسط مربیان با هدف امید افزایی و فرهنگ سازی، تولید ۲۸۸ اثر توسط اعضا با هدف خود باوری ملی و نشاط اجتماعی، برگزیده شدن ۷ اثر از آثار و تولیدات مربیان استان‌ و انتشار آن در کشور و استان و سایت پیک‌امید، از مهم ترین دستاوردهای فعالیت مجازی کانون پرورش فکری استان از اسفند سال گذشته تا کنون است.

رحیمی خاطرنشان کرد: پیرو تفاهم نامه با صدا و سیمای استان، تولیدات منتخب از نمایه‌ی این رسانه و شبکه‌ها و کانال‌های اجتماعی نیز به صورت‌گسترده منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =