۴۰۰ محتوای فرهنگی، هنری و ادبی در طرح «پیک امید مجازی» تولید شد

تا کنون بیش از ۴۰۰ محتوای فرهنگی، هنری و ادبی توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی به منظور ارتباط با کودکان در زمان تعطیلات تولید شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با  اشاره به تولید و ارائه برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان در قالب طرح «پیک امید مجازی»گفت: با توجه به تعطیلی موقت فعالیت‌های مراکز کانون و مدارس به منظور پیشگری از شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های کانون در بستر فضای مجازی و پیام رسان‌های داخلی برای کودکان و نوجوانان استان ادامه دارد.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با بیان اینکه تاکنون ۴۰۰ محتوای فرهنگی، هنری و ادبی توسط مربیان کانون در سطح استان تولید شده است افزود: این برنامه ها وهمچنین فعالیت‌های منتخب مربیان کانون کشور در قالب پیام رسان‌های داخلی «سروش» و «بله» به آدرس kpfkh_jonobi @ برای استفاده کودکان ونوجوانان استان به صورت روزانه در دسترس است.

 حمیدی بیان کرد: ساخت کاردستی در خانه، اوریگامی، آموزش بازی در خانه، تولید قصه‌های  کوتاه ۹۰ ثانیه‌ای تا دو دقیقه‌ای، اجرای برنامه‌های شعرخوانی، آموزش کاردستی، معرفی کتاب و ... از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌هایی است که توسط مربیان کانون تولید و از طریق فضای مجازی در اختیار خانواده‌ها قرار می گیرد.

 وی با اشاره به اینکه صفحه‌ای در زیر دامنه پرتال اینترنتی کانون به نشانیomid.kpf.ir  به‌ همین منظور راه‌اندازی شده است، افزود: علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به این پرتال و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی فایل‌های آموزشی تهیه‌ شده از سوی مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون کشور را در زمینه‌هایی مانند کاردستی، اریگامی، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، معرفی کتاب و...  نیز مشاهده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =