کد خبر: 296586
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
بازدید 320
استقبال کودکان و نوجوانان گلستانی از پیک امید مجازی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت که کودکان و نوجوانان این استان از طرح ملی و مجازی "پیک امید" که با هدف پرکردن اوقات فراغت در روزهای قرنطینه خانگی به سبب شیوع ویروس کرونا راه‌اندازی شده، استقبال کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب گفت: دراین طرح ملی که پس از شیوع ویروس کرونا و متعاقب آن تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی و هنری کانون راه‌اندازی شد، برنامه‌های مختلف "فرهنگی، ادبی، هنری و علمی" توسط مربیان کانون تولید و در "وب سایت پیک امید" برای استفاده کودکان و نوجوانان بارگزاری می‌شود.

 وی افزود: مربیان پرتلاش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور و استان گلستان، براساس چهار شاخه اصلی یعنی فرهنگی، ادبی، هنری و علمی اقدام به تهیه و تولید برنامه‌های آموزشی مانند قصه گویی، کاردستی، انیمیشن، معرفی کتاب، شعرخوانی، آموزش سفال و فعالیت‌های نجوم و... می کنند که این محتواها پس از بررسی و تایید، در وب سایت پیک امید و فضای مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منعکس می شود .

او با بیان اینکه تاکنون افزون بر ۱۵۰ اثر تولیدی مربیان کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طریق شبکه‌های فضای مجازی انتشار یافته گفت: که این طرح مورد استقبال کودکان و نوجوانان گلستانی قرار گرفت.

مدیرکل کانون گلستان ادامه داد: علاوه بر طرح ملی پیک امید مجازی، چند فراخوان از جمله "ماجراهای خانه‌ی ما، بهار درخانه، دومین آفرین‌واره عکس و دست‌های پاک، نجات بخش زندگی" نیز درسطح استانی، ملی و بین المللی منتشر شده که کودکان و نوجوانان گلستانی تاکنون آثار زیادی را برای شرکت در این فراخوان‌ها ارسال کرده‌اند.‌

گفتنی‌است در این روزها که شاهد گسترش بیماری کرونا در کشور هستیم، آثار مربیان و تولیدات کانون در قالب طرح «پیک امید مجازی» از مسیر صفحه پیک امید در پرتال کانون به نشانی omid.kpf.ir قابل دسترسی است.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از هشتگ‌های «#در_دل_دارم_امید، #کانون_امید، #پیک_امید و #برای_حال_خوب» به این آثار و فیلم‌ها در شبکه‌های اجتماعی دسترسی پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =