فراخوان هنری و ادبی«بهارانه»در فضای مجازی

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین فراخوان هنری و ادبی «بهارانه» را در پنج رشته متنوع برای مخاطبین خود در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با هدف ایجاد نشاط و پربارسازی  اوقات فراغت مخاطبین کانون در طی دوره فاصله گذاری اجتماعی به سبب شیوع بیماری کرونا، کانون استان قزوین فراخوان هنری و ادبی «بهارانه» را در فضای مجازی منتشر کرد.

این فراخوان در دو بخش هنری شامل رشته‌های نقاشی و خوشنویسی و بخش ادبی شامل شعر، داستان کوتاه و متن ادبی با موضوع بهار، امید و نیز موضوع آزاد منتشر شده است.

بر اساس این فراخوان، علاقه‌مندان در دو گروه سنی 7 تا 13 سال و 13 تا 17 سال می‌توانند تا پایان اردیبهشت آثار خود را از طریق فضای مجازی(پیام رسان واتساپ)  در بخش ادبی با شماره 09102810542 برای مهدی مردانی «کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان » و در بخش هنری با شماره 09127876823 برای فیروزه ولدآبادی«کارشناس هنری کانون استان» ارسال کنند.

هر شرکت کننده می‌تواند در هر بخش سه اثر ارسال کند و پس از داوری به برگزیدگان جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود.

گفتنی است در ارسال آثار هنری نیازی به اسکن آثار نیست و عکاسی با گوشی تلفن همراه در صورت برخورداری از کیفیت کافی، پذیرفته است و در بخش شعر نیز محدودیتی برای موضوع و قالب آثار وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =