مدیرکل کانون استان همدان در آستانه عید نیمه شعبان شادی را بین کودکان بی‌سرپرست تقسیم کرد

بهناز ضرابی‌زاده با حضور در موسسه‌ی خیریه گل‌های نسیم همدان، ضمن تبریک عید نیمه شعبان هدایایی را به کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون فرهنگی کانون استان در حرکتی زیبا و خداپسندانه به منظور دیدار و تبریک عید نیمه شعبان در موسسه‌ی خیریه گل‌های نسیم همدان، مرکز نگهداری شبانه‌روزی کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست حضور یافت و ضمن تبریک تولد امام عصر(عج) بسته‌های فرهنگی را به این موسسه اهدا کرد.
ضرابی‌زاده در این‌باره گفت: در این ایام که با تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون مواجه هستیم و به دلیل اینکه در شرایط قرنطینه نمی‌توانیم پذیرای کودکان و نوجوانان عزیز باشیم  به نمایندگی از طرف اعضای کانون با تهیه‌ی بسته‌های فرهنگی که شامل فیلم، کتاب، مداد رنگی، کتاب صوتی می شود خدمت خادمان این موسسه رسیدیم و با اهداء گل و عیدی این روز عزیز را به آنها تبریک گفتیم تا اوقات فراغت خود را ثمربخش‌تر و غنی‌تر سپری کنند.
مدیرکل کانون همچنین تصریح کرد امیدواریم با خارج شدن از این بحران و نابودی این ویروس، به زودی همچون گذشته پذیرای این عزیزان در جشن‌ها و برنامه‌های مختلف در مراکز کانون باشیم.
وی در پایان ابراز کرد ما با این حرکت به این عزیزان اعلام کردیم که هیچ‌گاه شما را فراموش نخواهیم کرد و در هر شرایطی کنارشما هستیم.
لازم به ذکر است یکی از برنامه‌های مدون کانون پرورش فکری استان همدان میزبانی از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بدسرپرست در فعالیت‌ها ومراسم‌های مختلف از قبیل پیک شادی، کارگاه‌های ادبی و ... می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =