فراخوان مسابقه«خانواده،خلاقیت، شادی» منتشر شد

همزمان با شیوع بیماری کرونا، مسابقه فرهنگی، هنری وادبی با عنوان «خانواده، خلاقیت، شادی» با موضوع: فاصله اجتماعی، درخانه ماندن و شکست کرونا از سوی کانون لرستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: فراخوان مسابقه «خانواده، خلاقیت، شادی» با موضوع: فاصله اجتماعی، درخانه ماندن و شکست کرونا از سوی کانون لرستان منتشر شد.
محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا، مسئله قطع چرخه انتقال این بیماری، حضور در منزل  به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل قطع شیوع این بیماری است. به همین خاطر ماندن خانواده در منزل طی مدت زمانی که اعلام شده، نیاز به یک برنامه‌ریزی درست دارد براین اساس کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان به منظور ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه و خانواده ها به خصوص کودکان و نوجوانان، مسابقه «خانواده، خلاقیت، شادی» را به صورت استانی برگزار می کند.
محمدی افزود: این مسابقه ی فرهنگی، هنری و ادبی در قالب های؛ نقاشی(ویژه کودکان و نوجوانان)، نمایش عروسکی(نمایش من و عروسکم به صورت یک یا دو نفره)، شعر و داستان، کاردستی و قصه گویی به صورت مجازی اجرا می شود.
وی اضافه کرد: کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می توانند دراین مسابقه شرکت کرده و آثار خود را تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برای دبیرخانه مجازی این مسابقه در کانون لرستان ارسال کنند
مدیرکل کانون لرستان عنوان داشت: شرکت کنندگان آثار خود را پس از فیلمبرداری به صورت افقی با تلفن همراه در زمان های یک تا دو دقیقه ای به شماره  ۰۹۳۷۲۹۰۴۵۵۶ پیام رسان سروش و تلگرام ارسال نمایند.
گفتنی است: برگزیدگان این مسابقه پس از بررسی توسط هیئت داروان معرفی خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =