مسابقه قصه‌های مجازی با عنوان« قصه‌ی ما همین‌جاست»

انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری گلستان فراخوان مسابقه قصه‌ های مجازی « قصه‌ی ما همین‌جاست » را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، به دنبال تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون به سبب گسترش بیماری کرونا، انجمن قصه گویی استان گلستان با هدف امیدآفرینی، ثبت حماسه‌ جهادگران عرصه‌ی سلامت، توجه به زیبایی بهار و بازشدن شکوفه‌ها، اقدام به دریافت قصه‌های خلاقانه کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در این ایام، با انتشار فراخوان «قصه‌ی ما همین‌جاست»، کرد.

بخشی از این فراخوان به ارسال فیلم قصه گویی اختصاص دارد که شرکت‌کنندگان باید قصه‌گویی‌های خود را به صورت افقی فیلم‌برداری کرده و تا حداکثر زمان فیلم که ۵ دقیقه در نظر گرفته شده است، ارسال شود.

بخش دیگری از این فراخوان به قصه نویسی اختصاص داشته که شرکت کنندگان ضرورت دارد متن قصه را با قلم BNazanin با فونت ۱۴ ارسال کنند.

قابل ذکر است این مسابقه مجازی قصه‌ ویژه‌ی همه‌ی گروه‌های سنی بوده که مخاطبان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم و متن در بخش‌های قصه گویی، نقالی، فیلم‌ قصه‌های۹۰ ثانیه، قصه‌نویسی و با موضوع‌های آزاد، عطر بهارنارنج، نیکنامان و امید تا پایان اردیبهشت ۹۹ ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را بهمراه مشخصات کامل به شناسه فضای مجازیgolestan_kanoon@ ، واتس اپ شماره ۰۹۳۳۳۸۴۳۹۳۱ و یا به بخش پیام خصوصی(دایرکت) صفحه اینستاگرام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان به نشانیinstagram.com/kanoonparvaresh_golestan   ارسال کنند.

در پایان نیز با جمع بندی آثار و داوری آنها بعد از اتمام دوره بیماری کرونا در مراسمی ویژه از برترین قصه‌گوها تقدیر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =