کد خبر: 296727
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
بازدید 224
استقبال کودکان ونوجوانان لرستانی ازکارگاه های هنری مجازی کانون

کارگاه های مجازی هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان همراه با آموزش: نقاشی، طراحی، سفالگری و... توسط مربیان توانمند هنری استان، هفته ای دو بار به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، همزمان با روزهای تعطیلی مدارس ومراکز به دلیل شیوع ویروس کروناواحدآفرینش های هنری کانون استان، اقدام به راه اندازی و برگزاری کارگاه های هنری  مجازی کرده است.
براساس این گزارش: برای این کار ابتدا 2 کارگاه مجازی به تفکیک برای اعضای پسر و دختر ساخته شدو پس از وارد شدن اعضا به گروه های مجازی کارگاهها کارخود را آغاز کردند.
کارگاه های هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با حضور مربیان هنرمند وتوانمند کانون هفته ای 4مرتبه در ساعت های تعیین شده توسط کارشناس مربوطه و هماهنگی با مربیان به صورت منظم ومستمربرگزار می شود.
این درحالی است که مربیان یک روز قبل ازبرگزاری کارگاه اقدام به تهیه عکس وفیلم از مراحل عملی کارگاهی که قرار است برگزار شود کرده و مطالب مورد نیازرا آماده می کنند.
همچنین بعداز پایان هرکارگاه آثار انجام شده توسط اعضا در گروه به اشتراک گذاشته می شود.
گفتنی است تا کنون بیش از18 کارگاه هنرهای تجسمی شامل: نقاشی، سفال، خوشنویسی و... برگزارشده است و اعضا وخانواده ها با ارسال پیام خواستار تداوم این کارگاه ها شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =