نشست مدیر کل کانون خراسان جنوبی با مسئولان مراکز ثابت کانون از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد

هم‌زمان با ۳۱ فرودین ۱۳۹۹ در راستای تقویت فعالیت‌های کانون استان در پیک امید مجازی جلسه نشست مدیر کل کانون با مسولان مراکز فرهنگی و هنری ثابت کانون خراسان جنوبی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی ، طاهره حمیدی مدیر کل کانون در ابتدا ضمن تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۹ از طرف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال جهش تولید از تلاش‌های همکاران در تولید محتوای فرهنگی در ایام شیوع بیماری کرونا به منظور پر کردن اوقات فراغت کودکان ونوجوانان و اعضای مراکز از طریق پیک امید مجازی تشکر کرد و افزود: امیدواریم در سال جدید نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری و همچنین تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در جهت تربیت نسلی دینی و انقلابی تلاش کنیم .

حمیدی در ادامه افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز کانون ولزوم پرکردن اوقات فراغت کودکان ونوجونان در ایام قرنطینه پیک امید مجازی کانون در سطح کشور راه اندازی شد و بر همین اساس تا کنون بیش از ۶۵۰ محتوای فرهنگی و هنری توسط مربیان کانون در سطح استان تولید شد و آثار منتخب از طریق پرتال کانون و همچنین فضای مجازی به صورت روزانه در دسترس کودکان ونوجوانان و همچنین خانواده ها قرار می گیرد.

وی با اشاره به انتشار فراخوان مهرواره های فرهنگی و هنری صبح عافیت اظهار امید واری کرد مسئولین مراکز با ارتباط بیشتر با اعضا  زمینه مشارکت کودکان ونوجوانان در این مهرواره‌ها و همچنین مهرواره های کشوری کانون را فراهم کنند.

مدیر کل کانون استان در پایان اظهار امید واری کرد با از بین رفتن ویروس کرونا و عبور از این شرایط زمینه دیدار حضوری همکاران مراکز و اعضا فراهم شود و با روحیه مضاعف شاهد حضور فعالتر کودکان ونوجوانان در رویدادهای فرهنگی، و هنری استانی ، ملی و بین المللی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =