کد خبر: 296780
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
بازدید 653
گلستان‌خوان‌های برتر معرفی شدند

اعضای برگزیده مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس که در مسابقه ادبی گلستان‌خوانی و خوانش آثار سعدی شرکت کرده بودند، معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، به مناسبت یکم اردیبهشت‌ماه، روز بزرگداشت استاد سخن، مسابقه ادبی گلستان‌خوانی و خوانش آثار سعدی با همکاری مرکز سعدی‌شناسی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فارس برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مسابقه ادبی مجازی ۱۰۵  کودک و نوجوان عضو کارگاه‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با ارسال فایل‌های صوتی و تصویری و خوانش آثار سعدی، شرکت کردند.

اثار اعضا در اداره کل کانون فارس داوری و هم زمان با روز بزرگداشت شیخ اجل، سعدی شیرازی اسامی اعضای برگزیده اعلام شد.

بر این اساس هدیه بوستانی، هستی تقی‌پور، امیر همایون بوستانی و بهار پرهیزگار از مرکز فرهنگی هنری زرقان و محدثه تشویقی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ شیراز به عنوان برگزیده معرفی شدند. آیلین علی زاده، زهرا مصلی‌نژاد و کوثر قناعت‌پیشه از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ جهرم و غزل عیونی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ جهرم دیگر برگزیدگان این مسابقه ادبی بودند. نرگس اصیل‌نژاد از مرکز فرهنگی هنری نی‌ریز، زهرا گلستانی از مرکز فرهنگی هنری مرودشت، فاطمه داراب‌زاده از مرکز فرهنگی هنری خرامه و حدیث فرخی از مرکز فرهنگی هنری آباده دیگر اعضای گلستان‌خوان منتخب کانون فارس بودند.

این مسابقه ۵ برگزیده دیگر هم داشت که فاطمه‌السادات سجادیان و النا مشایخ‌پور از مرکز کازرون، غزل کارآمد و نرگس حسن‌پور هر دو از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ شیراز و رکسانا راستی از مرکز فرهنگی هنری شماره  ۳ شیراز را شامل می‌شود.

از کودکان ونوجوانان برگزیده مسابقه،  به همت مرکز سعدی‌شناسی و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال جایزه تقدیر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =