کد خبر: 296789
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
بازدید 217
حمایت از حقوق اجتماعی و برنامه ریزی برای امر پرورش کودکان کار

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با همکاری جمعیت امام علی (ع) (جمعیت حمایت از کودکان کار استان بوشهر) و سازمان مردم نهاد مهرورزان کودک با برنامه ریزی های مدون طرح ساماندهی فرهنگی کودکان کار و کودکان نیازمند را اجرا خواهد کرد و در طرح ساماندهی فرهنگی کودکان کار می توانند با عضویت رایگان از فضای کانون پرورش فکری برای عضویت در کتابخانه، شرکت در کلاس های فرهنگی، هنری و ادبی و... به صورت رایگان بهره ببرند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، جلسه ای در اداره‌کل کانون پرورش فکری استان بوشهر با حضور مدیران موسسات مردم نهاد درخصوص کودکان کار و کودکان کم برخوردار تشکیل شد.

در این جلسه که با این دیدگاه که همه کودکان حق برخورداری از تعلیم، آموزش، پرورش و تربیت را دارا هستند تشکیل شد، در مورد کودکان کار، کودکان آسیب دیده و در معرض آسیب، کودکانی که در خانواده های بی سرپرست و یا بدسرپرست زیست می کنند و به هر نوع در معرض خطرهای اجتماعی قرار دارند صحبت شد.

رسولی مدیرکل کانون استان بوشهر تصریح کرد به عنوان یک نهاد فرهنگی، توجه به کودکان و حمایت از حقوق اجتماعی آنان و برنامه ریزی برای امر پرورش آنان را در دستور کار خود قرار داده ایم و این نخستین گام برای رسیدن به این اهداف است.

وی افزود : کانون پرورش فکری با همکاری جمعیت امام علی (ع) (جمعیت حمایت از کودکان کار استان بوشهر) و سازمان مردم نهاد مهرورزان کودک با برنامه ریزی های مدون طرح ساماندهی فرهنگی کودکان کار و کودکان نیازمند را اجرا خواهد کرد و در طرح ساماندهی فرهنگی کودکان کار می توانند با عضویت رایگان از فضای کانون پرورش فکری برای عضویت در کتابخانه، شرکت در کلاس های فرهنگی، هنری و ادبی و... به صورت رایگان بهره ببرند.

وی در جهت اهمیت این موضوع گفت : کودکان آینده هر ملت را می سازند و نیرها و سرمایه های انسانی هستند و کوتاهی در امر آموزش و کم توجهی به پرورش استعدادهای آنان می تواند مشکلات زیانباری را به دنبال داشته باشد. بنابراین برآنیم تا با همکاری این نهادهای مذکور همراه با برنامه ریزی برای کودکان کار و کودکان کم برخوردار برنامه های مفید و موثر داشته باشیم.

وی اشاره کرد: پس از طی روزهای سخت کرونایی و همراه با بازگشایی مراکز آموزشی این برنامه ها به مرحله اجرا در خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =