تشکیل اتاق فکر با حضور سمن‌های فعال و متخصص در حوزه کودک و نوجوان

با حضور سمن‌های فعال و متخصص و مورد تایید در رشته‌های مختلف آموزشی و مهارتی در حوزه کودک و نوجوان درکانون پرورش فکری استان زنجان اتاق فکر تشکیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ علیرضا نوری با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال "جهش تولید" اعلام شده است و همچنین اهداف و رسالت کاری کانون پرورش فکری، در راستای هم‌افزایی با بخش‌های غیر دولتی و سمن‌های مرتبط با حوزه کار کودکان و نوجوانان از همکاری با این موسسات غیر دولتی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مدیر کل کانون هدف از تشکیل اتاق فکر را  تعامل سازنده با سمن‌ها و افزایش مهارت‌های فردی مخاطبان کانون، شناسایی و استعدادیابی و  همچنین کارآفرینی، عنوان کرد.

نوری در ادامه به اهمیت کار در حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد که با ورود سمن‌های متخصص و فعال باعث شور و نشاط و پویایی این قشر از جامعه خواهیم شد چرا که کودکان و نوجوانان بخش عمده‌ای از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و همه دولت‌ها در کل دنیا توجه ویژه‌ای به این گروه سنی دارند. بنابراین کانون استان در راستای تحقق عدالت محوری، غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از سمن‌های فعال خواسته با مراجعه به کانون استان طرح‌های خود را ارائه و از حمایت‌های مصوب لازم که در این حوزه کارگشا باشد و به رشد و بالندگی این قشر عزیز کودک و نوجوان بیانجامد برخوردار گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =